Gå til innhold

Hun planlegger fremtiden, men virker litt kald

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en jente i et par måneder og ting er egentlig helt greit. Men jeg er litt forvirret av henne. Vi har det bra sammen, men hun virker ikke akkurat hodestups forelsket. Sexen er veldig bra (og ganske ofte), men hun er ikke veldig kosete ellers. Vi har et mer "platonisk" forhold utenfor senga. Samtidig snakker hun veldig mye om oss og vår fremtid. Hun planlegger turer og ting vi skal gjøre sammen. I tidligere forhold har jenta vært langt mer kosete, så dette forvirrer meg som sagt. 

Er det andre damer her som kan fremstå som litt kald, men som likevel har sterke følelser for en fyr?

Anonymkode: 87458...956

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan godt være hun bare ikke er så kosete, og derfor ikke ser behovet ditt. Ellers kan det være hun er som meg. Jeg er veldig glad i kos, men kan ha litt vansker for å ta initiativ til det - og kan nok virke litt kald. Jeg er bare ikke vant med å bli kost med. Er fyren derimot veldig kosete vil jeg følge etter og være tryggere på å ta intiativ utenom.

Uansett virker da hun veldig interessert siden hun planlegger fremtiden. Kommuniser behovet ditt.

Anonymkode: 9e120...eed

• Liker 6
Skrevet

Alle gutter sier til meg at jeg er kald, men det er bare sånn jeg er. Hater å holde hender, og å ligge i sengen og "kose". Klamme, svette kropper som skal drive å stryke meg både her og der. Fysj!

Men jeg blir glad i disse klamme, svette kroppene da :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Har ikke noe i mot å stryke og kose på hverandre, men å stryke hull i buksa blir for mye og slitsomt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi er ikke kosetypen men ho er langt ifra kald. Ho trenger bare mye fysisk space

Anonymkode: eb8e5...f5f

AnonymBruker
Skrevet

Jenta di høres ut som meg. Jeg er ikke så følsom som en del jenter er, men føler mye på innsiden. Å vise følelser ser jeg på som svakhet, blir derfor fremstilt som kald. Jeg baserer mine valg oftere på logikk/fornuften enn på følelser. At hun snakker om fremtiden deres og planlegger turer, er et veldig godt tegn. "Kalde jenter" vil ikke kaste bort tiden på en gutt de ikke liker. Hun kommer sikkert til å åpne seg mer om sine følelser jo mer dere blir kjent med hverandre. 

Dine tidligere forhold med kosete damer, de er sikkert mer følsom enn din nåværende jente. 

Actions speaks louder than words.

Anonymkode: 3c2f1...f44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 1.6.2016 at 0.12, AnonymBruker skrev:

Er det andre damer her som kan fremstå som litt kald, men som likevel har sterke følelser for en fyr?

Anonymkode: 87458...956

Her har du tre stykker:

Den 1.6.2016 at 0.48, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig glad i kos, men kan ha litt vansker for å ta initiativ til det - og kan nok virke litt kald. Jeg er bare ikke vant med å bli kost med. Er fyren derimot veldig kosete vil jeg følge etter og være tryggere på å ta intiativ utenom.

Anonymkode: 9e120...eed

Den 1.6.2016 at 0.53, Cashbah skrev:

Alle gutter sier til meg at jeg er kald, men det er bare sånn jeg er. Hater å holde hender, og å ligge i sengen og "kose". Klamme, svette kropper som skal drive å stryke meg både her og der. Fysj!

Den 1.6.2016 at 1.43, AnonymBruker skrev:

Venninna mi er ikke kosetypen men ho er langt ifra kald. Ho trenger bare mye fysisk space

Anonymkode: eb8e5...f5f

Og i tillegg har du meg. Så da er du oppe i fire :)

Mitt inntrykk er at det er dere gutter som er mest fysiske og kosete. Men vær litt kosete mot hun og se hvordan det går!

Anonymkode: 54f61...db6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...