Gjest jente 24 Skrevet 1. november 2004 #1 Skrevet 1. november 2004 Hei!! Jeg er en jente på 24 år som blir skikkelig "tent" av å gå med høyhelte sko og deilig myke kjoler Er det bare meg??? :-) :-)
Gjest Chrizzy Skrevet 1. november 2004 #2 Skrevet 1. november 2004 Det tror jeg absolutt du ikke er alene om
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #3 Skrevet 1. november 2004 Fra et hankjønnsperspektiv: Om det tenner deg, så er jeg gjerne publikum. Jenter i kjoler (spesielt) og høyhælt er alltid en sikker vinner hos meg. Enten det er sommerkort eller lange aftenkjoler er det de jeg ser på først og desidert mest. Må vel si jeg har en liten fetish for dette, kanskje.
MorningStar Skrevet 3. november 2004 #5 Skrevet 3. november 2004 Jeg føler sikkert det samme når jeg kler som beskrevet. Bare at det sliter på anklene og leggmusklene blir stive etter 5 timer i strekk med sånne sko.
Nøste Skrevet 4. november 2004 #6 Skrevet 4. november 2004 Nei det tror jeg ikke du er alene om ,selv liker jeg å gå med høyhelte sko til kjole å skjørt .jeg elsker å kle meg sonn av og til, jeg blir litt tent da ja.
Miss Angelina Skrevet 4. november 2004 #7 Skrevet 4. november 2004 Helt enig med jente 24!!!! det er ikke bare jeg som tenner på det!! men samboeren tenner også på at jeg går slik.. og da tenner jeg to fluer i en smekk!!! altså meg og sambo:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå