AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Noen sammenheng her? Som ung student fikk jeg rabatt på husleia mot vise gjennytelser til husvertinna. Det var tider Andre med lignende opplevelser? Anonymkode: b4a71...846 1
stan Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 Det var tider, men kjøp av seksuelle tjenester er ikke lenger lov. 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 Tenkte ikke på hvor mange leietakere denne husverinnen hadde hatt tidligere? Sikkert fint å ligge seg til billigere husleie ved å være "bitcha" til ei burugle av en husvertinne. Anonymkode: b0731...7dd
ajarRun Skrevet 2. juni 2016 #4 Skrevet 2. juni 2016 5 timer siden, stan skrev: Det var tider, men kjøp av seksuelle tjenester er ikke lenger lov. Heldigvis ikke forbudt å selge da. Så det er helt lovlig å ha sex med huseier mot lavere husleie.
stan Skrevet 2. juni 2016 #5 Skrevet 2. juni 2016 1 time siden, amativeReflection skrev: Heldigvis ikke forbudt å selge da. Så det er helt lovlig å ha sex med huseier mot lavere husleie. Neida, så det er huseier som gjør noe ulovlig. Men det er det sikkert verdt. 2
Ardenus Skrevet 2. juni 2016 #6 Skrevet 2. juni 2016 Hadde du vært jente så hadde du nok fått gratis leilighet. 3
Hunmedham Skrevet 3. juni 2016 #7 Skrevet 3. juni 2016 Jeg tror faktisk ikke husleierabatt mot sex kommer innunder sexkjøpsloven. Sexkjøpsloven omhandler kjøp av seksuelle tjenester. Men her kjøpes det jo ikke. Ingen penger skifter eier, bortsett fra i forbindelse med betalingen for leieforholdet. Vil tro den der faller utenfor, ja.
Commander Skrevet 3. juni 2016 #8 Skrevet 3. juni 2016 Kan ikke fatte at dette er en ordning som fungerer for noen. Har sett skriverier om slike forhold men det må jo være sjelden. Sånt reint praktisk. Hva slags sex og hvor ofte. Oral teller 1, samleie 2 og analsex 4. Så må leitageren oppnå 12 poeng pr.mnd?? Hvordan skal dette reguleres. Hvordan reforhandle avtaler. Om man har vært på ferie i 6 uker. Skal man da måtte gå ned på kne 2x ekstra. Er det greit å få utsettelse i eksamensperioder pga av stress?? Om han /hun ikke stiller opp så mye som forutsatt. kan man da kastes ut hvis det ikke foreligger noen skriftlig avtale som brytes. Kan man pule ekstra i mai slik at leia er betalt over ferien.... Jeg tenker at det er en grunn til at penger er oppfunnet som betalingsmiddel. Enkelt og forholde seg til. Rydde snø og holde gresset nede er ihvertfall målbart og konkret. 4
MapleSirup Skrevet 3. juni 2016 #9 Skrevet 3. juni 2016 20 minutter siden, Hunmedham skrev: Jeg tror faktisk ikke husleierabatt mot sex kommer innunder sexkjøpsloven. Sexkjøpsloven omhandler kjøp av seksuelle tjenester. Men her kjøpes det jo ikke. Ingen penger skifter eier, bortsett fra i forbindelse med betalingen for leieforholdet. Vil tro den der faller utenfor, ja. Seriøst? De pengene som ikke bytter hender er vel så relevant her da! Hvor tror du ellers grensen går? 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #10 Skrevet 3. juni 2016 Hadde det vært en OK MILF så hadde jeg lett kunne betalt med pikken et par ganger i uken. Anonymkode: 3e65b...9b8
Commander Skrevet 3. juni 2016 #11 Skrevet 3. juni 2016 24 minutter siden, Hunmedham skrev: Jeg tror faktisk ikke husleierabatt mot sex kommer innunder sexkjøpsloven. Sexkjøpsloven omhandler kjøp av seksuelle tjenester. Men her kjøpes det jo ikke. Ingen penger skifter eier, bortsett fra i forbindelse med betalingen for leieforholdet. Vil tro den der faller utenfor, ja. Nei, den faller ikke utenfor. Om man betaler i form av reine penger, gull, akjser eller bolig så er det verdier som bytter hender.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #12 Skrevet 3. juni 2016 25 minutter siden, Hunmedham skrev: Jeg tror faktisk ikke husleierabatt mot sex kommer innunder sexkjøpsloven. Sexkjøpsloven omhandler kjøp av seksuelle tjenester. Men her kjøpes det jo ikke. Ingen penger skifter eier, bortsett fra i forbindelse med betalingen for leieforholdet. Vil tro den der faller utenfor, ja. Du vet at du i teorin etter lovteksen kan bli dømt for å ha gitt et smykke eller en blomst før det blir sex. Anonymkode: f7f9f...b30
Ardenus Skrevet 4. juni 2016 #13 Skrevet 4. juni 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vet at du i teorin etter lovteksen kan bli dømt for å ha gitt et smykke eller en blomst før det blir sex. Anonymkode: f7f9f...b30 For å ikke snakke om alle drinker/mat man blir spandert/spandere bort på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå