AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Han jeg hadde følelser for satt å koste og flørta med ei anna jente rett foran meg hele kvelden. Helt merkelig, men etterpå var følelsene mine for fyren poff borte! Makan til flaks! Noen opplevd liknende?? Anonymkode: 06d5c...ddb
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han jeg hadde følelser for satt å koste og flørta med ei anna jente rett foran meg hele kvelden. Helt merkelig, men etterpå var følelsene mine for fyren poff borte! Makan til flaks! Noen opplevd liknende?? Anonymkode: 06d5c...ddb Kjenner igjen den. Hvis jeg ser at hun jeg liker liker en annen så forsvinner interressen min ganske fort.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Neppe de store følelsene inni bildet her, men interesse Anonymkode: 772cf...053 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #4 Skrevet 3. juni 2016 Den 1.6.2016 at 23.23, AnonymBruker skrev: Han jeg hadde følelser for satt å koste og flørta med ei anna jente rett foran meg hele kvelden. Helt merkelig, men etterpå var følelsene mine for fyren poff borte! Makan til flaks! Noen opplevd liknende?? Anonymkode: 06d5c...ddb ikke flaks, du bare følte hun var penere en deg og du gav opp fordi du vet du ikke stiller like bra. Anonymkode: 4f452...c7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå