AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 hei. Jeg har en venninne som ble født som en gutt men som har operert seg til en jente, altså transeksuell. hun står meg nær men jeg merker også at hun ikke er en typisk jente. Lite medfølelse og mer streng på en måte når det gjelder meninger om ting. tror dere at en transeksuell tenker som en jente etter å ha bli født i feil kropp eller vil personen alltid tenke som en gutt psykisk? Hvorfor er homofile/transer så høye på seg selv? Ekstremt feminine og dømmende men tåler ikke å høre kritikk om seg selv. Anonymkode: e0941...b2b
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: hei. Jeg har en venninne som ble født som en gutt men som har operert seg til en jente, altså transeksuell. hun står meg nær men jeg merker også at hun ikke er en typisk jente. Lite medfølelse og mer streng på en måte når det gjelder meninger om ting. tror dere at en transeksuell tenker som en jente etter å ha bli født i feil kropp eller vil personen alltid tenke som en gutt psykisk? Hvorfor er homofile/transer så høye på seg selv? Ekstremt feminine og dømmende men tåler ikke å høre kritikk om seg selv. Anonymkode: e0941...b2b Nå generaliserer du vel litt mye. Jeg har ikke møtt noen enda, så jeg vet ikke men antar de er mennesker som alle andre. Anonymkode: fa060...c58 1
stan Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 Her er det nok mange varianter. Men homofile har vært nødt til å tenke nøye gjennom hvem og hva de er. Siden det tross alt er en del homofobi ute å går, blir vel mange vare på hva som sies. Det er jo stor variasjon blant heterofile og, men det legger vi ikke sånn merke til.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #4 Skrevet 2. juni 2016 Hvorfor har du flere like tråder? Anonymkode: e122b...329
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå