Gå til innhold

Grønn concealer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sliter med røde kviser/røde merker etter kviser, og lurer på om noen har erfaring med grønn concealer? Har funnet en prisvennlig på nett hos kicks av merket nyx. Noen erfaringer? Er det noe annet jeg bør gjøre for best resultat? Har aldri testet dette før, men sett på en del youtube videoer og det ser både enkelt og flott ut. 

Anonymkode: 1b846...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har prøvd flere ganger, men syns ikke det blir noe bedre enn en skikkelig god concealer/dekkstift. 

Anonymkode: 634d8...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen

Man skal helst bruke en grønn conceler for å dekke noe rødt. Gul conceler for å dekke noe blått (ringer under øynene). Bruker begge deler hver dag, men pass på at du finner et produkt med god kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uN91s
40 minutter siden, førstedamen skrev:

Man skal helst bruke en grønn conceler for å dekke noe rødt. Gul conceler for å dekke noe blått (ringer under øynene). Bruker begge deler hver dag, men pass på at du finner et produkt med god kvalitet.

Vet du hva man skal bruke om man har mørkebrune ringer under øyene? Jeg har veldig mørke ringer. Har hørt om rød? conceler, men har aldri funnet noe sted å kjøpe det eller funnet noe merke.

Endret av uN91s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, uN91s skrev:

Vet du hva man skal bruke om man har mørkebrune ringer under øyene? Jeg har veldig mørke ringer. Har hørt om rød? conceler, men har aldri funnet noe sted å kjøpe det eller funnet noe merke.

Ferskenfarget consealer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker zit zapping concealer i correcting green fra elf, men fant den ikke på nettsidene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...