AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 I kveld hadde jeg sex for første gang på 7 mnd. Flere som har vært i (et normalt) forhold og hatt så lenge mellom? Anonymkode: 7c92c...cca
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 3 minutter siden, amativeReflection skrev: Nei, da måtte jeg begynt å gå i burka. Er det noe gæli med burka og nå Men det er gode grunner til at vi ikke har hatt det, frykt for graviditet bla.a. Men funket veldig greit. Anonymkode: 7c92c...cca
ajarRun Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er det noe gæli med burka og nå Men det er gode grunner til at vi ikke har hatt det, frykt for graviditet bla.a. Men funket veldig greit. Anonymkode: 7c92c...cca What? Du har vært i et forhold i 7 måneder uten å ha sex? Jeg tror ikke jeg har vært i et forhold i 7 dager uten å ha sex... 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #5 Skrevet 2. juni 2016 11 timer siden, amativeReflection skrev: What? Du har vært i et forhold i 7 måneder uten å ha sex? Jeg tror ikke jeg har vært i et forhold i 7 dager uten å ha sex... Altså, sex for meg er svært uviktig. Det som er tusen ganger viktigere er kjærligheten og det følelsesmessige forholdet oss imellom, så får sex komme når det (han/hun?) kommer. Jeg har alltid vært sånn, generelt svært lite opptatt av det motsatte kjønn periodevis (har selvsagt hatt mine perioder med forelskelser og flørter). Men jeg er enig i at 7 mnd er lenge, og tro meg, det er ikke 7 mnd til neste gang. Kanskje noen dager eller en uke. Det var ikke jeg som tok initiativ i går, og føler meg klar for et "normalt sexliv" igjen. Man savner det jo, og vi har funnet løsningen på noe som har vært litt vanskelig. Men jeg klarer fint å leve uten sex liksom. Anonymkode: 7c92c...cca 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #6 Skrevet 2. juni 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, sex for meg er svært uviktig. Det som er tusen ganger viktigere er kjærligheten og det følelsesmessige forholdet oss imellom, så får sex komme når det (han/hun?) kommer. Jeg har alltid vært sånn, generelt svært lite opptatt av det motsatte kjønn periodevis (har selvsagt hatt mine perioder med forelskelser og flørter). Men jeg er enig i at 7 mnd er lenge, og tro meg, det er ikke 7 mnd til neste gang. Kanskje noen dager eller en uke. Det var ikke jeg som tok initiativ i går, og føler meg klar for et "normalt sexliv" igjen. Man savner det jo, og vi har funnet løsningen på noe som har vært litt vanskelig. Men jeg klarer fint å leve uten sex liksom. Anonymkode: 7c92c...cca Hvordan var sexen? Anonymkode: 27048...32f
Randi92 Skrevet 2. juni 2016 #7 Skrevet 2. juni 2016 Har flere vennepar som er bla gift, de kan fortelle om lengre tørkeperioder på maange måneder. Hverdagen er hektisk og man har masse å gjøre! Kanskje er det barn inn i bildet også? Sier til deg som jeg sier til dem, ikke glem å sett av tid til hverandre i en hektisk hverdag! Legg dere litt tiligere for å kose, flørt på meldinger iløpet av dagen og ikke minst snakke ilag om hva dere har gjort idag🙂 Forhold kan fort bli rutine preget og er det slik må du prøve å bryte det mønsteret, selv om ikke sex er viktig for deg kan det såre din partner om du sjelden vil...
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #8 Skrevet 2. juni 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan var sexen? Anonymkode: 27048...32f Bra, jeg føler meg bra idag. Anonymkode: 7c92c...cca
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #9 Skrevet 2. juni 2016 2 minutter siden, Randi92 skrev: Har flere vennepar som er bla gift, de kan fortelle om lengre tørkeperioder på maange måneder. Hverdagen er hektisk og man har masse å gjøre! Kanskje er det barn inn i bildet også? Sier til deg som jeg sier til dem, ikke glem å sett av tid til hverandre i en hektisk hverdag! Legg dere litt tiligere for å kose, flørt på meldinger iløpet av dagen og ikke minst snakke ilag om hva dere har gjort idag🙂 Forhold kan fort bli rutine preget og er det slik må du prøve å bryte det mønsteret, selv om ikke sex er viktig for deg kan det såre din partner om du sjelden vil... Vi er litt like sånn sett, men jeg har opplevd sure miner når jeg har avslått en invitasjon. Det som er usunt er at jeg noen ganger har gått med på det selvom jeg ikke vil, for å unngå sure miner. Det er visst ikke bra, men samme det. Det var bra i går. Føler meg bra idag. Er flinke til tid med hverandre, jeg har vært obs på det hele veien. Har vært sammen i 8 år så vi kjenner hverandre godt, og har hatt våre kriser.. Mer enn de fleste, vil jeg tro. Anonymkode: 7c92c...cca
Randi92 Skrevet 2. juni 2016 #10 Skrevet 2. juni 2016 Du minner meg så masse om min venninde, vært ilag i 12 år og gift i 8 av dem. De hadde ikke sex på 1 år fordi hun ikke ville og ikke følte seg vell med seg selv osv. Hun motok mange sure miner og forholdet tok nesten slutt fordi hennes partner ikke forsto henne og hennes problemer. De hadde samtaler med fagpersonell. Det at du har sex for å unngå sure miner er ikke bra.. Kan ikke tenke meg til at du har det noe godt med deg selv under eller etter akten.. Har du prøvd å snakke med din partner om hvordan du har det og føler? Hvist din partner virkelig forstår deg så burde han ikke ta iniativ. Det er viktig at du får han til å forstå dette og at sex burde sje på dine premiser.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #11 Skrevet 2. juni 2016 Å jada. Jeg har ikke hatt sex på 6 år, og jeg er gift....! Får kanskje legge til at det vil jeg ikke forbli særlig lenge til. - Kvinne i slutten av førti-årene Anonymkode: b8629...9a2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #12 Skrevet 4. juni 2016 Den Thursday, June 02, 2016 at 12.22, Randi92 skrev: Du minner meg så masse om min venninde, vært ilag i 12 år og gift i 8 av dem. De hadde ikke sex på 1 år fordi hun ikke ville og ikke følte seg vell med seg selv osv. Hun motok mange sure miner og forholdet tok nesten slutt fordi hennes partner ikke forsto henne og hennes problemer. De hadde samtaler med fagpersonell. Det at du har sex for å unngå sure miner er ikke bra.. Kan ikke tenke meg til at du har det noe godt med deg selv under eller etter akten.. Har du prøvd å snakke med din partner om hvordan du har det og føler? Hvist din partner virkelig forstår deg så burde han ikke ta iniativ. Det er viktig at du får han til å forstå dette og at sex burde sje på dine premiser. Jeg feiet det litt under teppet, men jeg føler meg aldri dårlig etter sex. Så det er ikke noe som plager meg egentlig. Det er bare sånn jeg er. Fikk ny invitasjon idag, og takket ja. Og føler meg bra. Anonymkode: 7c92c...cca
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #13 Skrevet 4. juni 2016 Den Thursday, June 02, 2016 at 12.25, AnonymBruker skrev: Å jada. Jeg har ikke hatt sex på 6 år, og jeg er gift....! Får kanskje legge til at det vil jeg ikke forbli særlig lenge til. - Kvinne i slutten av førti-årene Anonymkode: b8629...9a2 Vurderer å skille deg? 6 år var litt lenge ja... det hadde jeg ikke orket jeg heller. Anonymkode: 7c92c...cca
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #14 Skrevet 5. juni 2016 Den 1.6.2016 at 22.20, AnonymBruker skrev: I kveld hadde jeg sex for første gang på 7 mnd. Flere som har vært i (et normalt) forhold og hatt så lenge mellom? Anonymkode: 7c92c...cca Vi har hatt sex 1-2 ganger i året de siste årene. Ja, det er frustrerende! Vanskelig når partneren ikke vil snakke om det. Har langt på vei gitt opp. Når vi først har sex så er det bra for begge. Noe av problemet er nok partnerens manglende vilje til å prioritere sex. Ikke lett med ungdommer i huset, som ofte er lenger oppe enn oss. Morrasex kunne vært en "løsning", men partneren er ikke interessert i det. De gangene vi har huset for oss sjøl på dagtid er det bestandig noe annet som skal prioriteres. Anonymkode: 9342a...00b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #15 Skrevet 5. juni 2016 Er gift, men har ikke hatt sex på 2 år med kona. Vurdert separasjon i lang tid. Tærer veldig på forholdet. Ikke ligger vi i samme seng lenger.... blir sint hvis hun blir tatt på etc. Så har gitt opp det gitt.... Anonymkode: fdba9...0a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå