Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har egentlig mellomblond hårfarge, men har farget det svart den siste tiden. Hadde det en gang når jeg var tenåring også. Har alltid hørt at jeg kler det, men ble plutselig usikker på om jeg faktisk gjør det. Jeg har blå øyne og har generelt en rocka og røff stil, så vet ikke om det er derfor folk syns jeg kler det eller? Har ikke lyst til å dele bilder av ansiktet mitt så her må jeg bare høre generelle meninger. 

Anonymkode: 214d6...c3c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes generelt ikke det er pent når folk farger håret sort, men det finnes selvfølgelig unntak. Har du rocka stil er det mye større sjanse for at du kler det :)

Anonymkode: 15b00...8ee

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er sjelden noen kler svart hår hvis de har farget det selv. Blir enten for mye røde eller blå pigmenter i det og ser veldig farget ut.

Anonymkode: 8eed6...ca1

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sjelden noen kler svart hår hvis de har farget det selv. Blir enten for mye røde eller blå pigmenter i det og ser veldig farget ut.

Anonymkode: 8eed6...ca1

Farger det hos frisør

Anonymkode: 214d6...c3c

AnonymBruker
Skrevet

Svart hår blir fort veldig hardt om det ikke er naturlig, spesielt når man blir eldre. Men det gjelder jo ikke alle :) 

Anonymkode: 0f85a...f9e

Skrevet

Jeg synes ofte sort hår blir veldig hardt og unaturlig på personer som opprinnelig er lyse, særlig om de i tillegg er bleke. Som det også sies over her, det kan likevel være kledelig for dem som har stil som "tåler" det. 

Skrevet

Tenker og at svart hår kan bli litt hardt når du har blå øyne. Og så kan noen se litt blek ut i ansiktet synes jeg. Men det viktigeste er jo at du er fornøyd med deg selv😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...