AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Hadde ærlig talt ikke peiling på hvor jeg skulle putte denne inn under, så får håpe dette blir rett da. I det minste litt. Vel, greia er den at jeg får hele tiden sånn reklame sms fra nettbutikken Voga.com. Hvorfor de har nummeret mitt aner jeg ikke.. Vet jeg for lenge siden vurderte å bestille noe derfra, men det gjorde jeg aldri. Og jeg syns det er så irriterende. For det kommer meldinger der fra nesten hele tiden. I det siste har det kommet ihvertfall en melding hver uke. Tenkte jeg kanskje skulle prøve å sende stopp tilbake, for det er vel slik man stanser slike ting tror jeg. Men så oppdaget jeg jo at muligheten for å svare/sende melding tilbake ikke er til stede. Og ikke finner jeg noe ut på nettsiden heller.. Noen som har det på samme viset eller noen som bare vet hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 61923...2c9
petterm Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Du rakk kanskje å registrere konto der? Prøv å logge inn og se om du kan slette nummeret ditt, evt endre nummeret til et nummer d ikke er mulig å sende sms til?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Jo, det var noe av det første jeg prøvde, men funket ikke. Men nå ser jeg at jeg har bare brukt en annen e-postadresse.. Så skal prøve å titte litt rundt. Anonymkode: 61923...2c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå