AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Tips til kaloririke middager? Ps: jeg leter på nettet også, så jeg trenger ikke sånne svar. Bare si hvis du selv har et tips/ forslag Anonymkode: 58fa7...843
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Pasta carbonara, pølsegrateng laget med fløte, laksefilet med mye rømme, tykke pannekaker med bacon. Anonymkode: eb542...19d
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tips til kaloririke middager? Ps: jeg leter på nettet også, så jeg trenger ikke sånne svar. Bare si hvis du selv har et tips/ forslag Anonymkode: 58fa7...843 Ris, poteter, pasta! Hvorfor kaloririke egentlig? Anonymkode: 22749...84b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Fordi jeg har gått mye ned i vekt pga spiseforstyrrelse. Så jeg trenger å legge på meg en del kilo Anonymkode: 58fa7...843
Kraula Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 Kan tipse deg om hva kjæresten min spiser (han er på gainer-kur): Pasta (type al forno, etc). Kyllingvinger i stoooore mengder Pommesfrittes Pizza Protein-shake (dersom du ikke gidder å kjøpe pulver kan du lage din egen ved f.eks fløte/helmelk, en spiseskje olje (eks. raps), fløteis, peanøttsmør og sjokoladesaus). Du smaker ikke oljen. Alt mulig med fløtesaus, jægersaus. Han spiser også masse grønnkål og andre grønnsaker altså, men tenker på de kaloririke delene av dietten.
Poserose Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 Fløtesauser laget av kremfløte eller creme fraiche, bacon, alt som er fritert, om du skal ha kylling så har lår mer fett enn filet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå