Gå til innhold

Damenes problem, anal

Fremhevede innlegg

Skrevet

vi kvinner når det kommer til sex skal liksom finne oss i det meste, det vil si analsex i dette tilfellet. 

Er i et forhold og vi har vert ilag i ett år, og han tuller og tøyser mye om anal.. Synes ikke han er så serlig morsom og sier at vist jeg får kjøpe inn utstyr og ta han først ca like lenge som han tar meg så skal han få prøve på meg. Da får jeg beskjed om at det ikke blir aktuelt!

Hva er det enkelte menn tror? Kjempe ubehagelig er det jo ikke med anal, mn godt å deilig er det ikke for min del.

Hørres det så godt ut å ikke kunne sitte på ræva dagen etterpå? Renser man ikke kan man få forståppelse! Rifter og besjing av blod kan oppstå! Det å evt drite utover partner topper nåkk stemningen! 

Så til dere menn, hva er det som er så deilig å spennende med det? Har du kunne tenkt deg å prøve det selv? 

Husk det alle menn, det er like (u)behagelig for dere som for oss. Så neste gang dere spørr noen om anal å får nei til svar, ikke mas. Det er irriterende for ikke alle liker det. Prøv det selv da vell! 

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg alltid svarer til gutta: Du først!

Da er det plutselig ikke alle som er like villige... :rolleyes:

Analsex er jo uansett utrolig gay :vetikke:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Randi92 skrev:

vi kvinner når det kommer til sex skal liksom finne oss i det meste, det vil si analsex i dette tilfellet. 

Er i et forhold og vi har vert ilag i ett år, og han tuller og tøyser mye om anal.. Synes ikke han er så serlig morsom og sier at vist jeg får kjøpe inn utstyr og ta han først ca like lenge som han tar meg så skal han få prøve på meg. Da får jeg beskjed om at det ikke blir aktuelt!

Hva er det enkelte menn tror? Kjempe ubehagelig er det jo ikke med anal, mn godt å deilig er det ikke for min del.

Hørres det så godt ut å ikke kunne sitte på ræva dagen etterpå? Renser man ikke kan man få forståppelse! Rifter og besjing av blod kan oppstå! Det å evt drite utover partner topper nåkk stemningen! 

Så til dere menn, hva er det som er så deilig å spennende med det? Har du kunne tenkt deg å prøve det selv? 

Husk det alle menn, det er like (u)behagelig for dere som for oss. Så neste gang dere spørr noen om anal å får nei til svar, ikke mas. Det er irriterende for ikke alle liker det. Prøv det selv da vell! 

Da får jeg svare følgende da; husk det alle damer, det er ikke alle menn som synes noe særlig om analsex. Husk at det kan være like ubehagelig for oss å tenke på som for dere.

Anonymkode: 23377...71d

• Liker 6
Gjest Loverdose 2.0
Skrevet
13 minutter siden, Cashbah skrev:

Som jeg alltid svarer til gutta: Du først!

Da er det plutselig ikke alle som er like villige... :rolleyes:

Analsex er jo uansett utrolig gay :vetikke:

Men hadde du hatt analsex om "gutta" hadde gått med på det først? Det blir jo i så tilfelle helt feil om du i utgangspunktet ikke vil ha det. 

Analsex er ikke for alle, enkelt og greit. Liker man det ikke så liker man det ikke. 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Loverdose 2.0 skrev:

Men hadde du hatt analsex om "gutta" hadde gått med på det først? Det blir jo i så tilfelle helt feil om du i utgangspunktet ikke vil ha det. 

Analsex er ikke for alle, enkelt og greit. Liker man det ikke så liker man det ikke. 

Hadde vært litt kjipt av meg å nekte da, ja :tongue:

Skrevet

For den som har funnet seg selv sexuelt, kan analsex være utrolig deilig. Jeg mener dette handler om gjensidig trygghet mellom to. Både jeg og min kjære nyter analsex. Analåpningen har mange nervetråder og stimulans der kan bidra til sterke orgasmer både for henne og for meg. Helt annerledes orgasmer enn på "tradisjonelt" vis. Analt samleie kan være gjensidig deilig hvis det er gjort riktig og man tenner på dette.

Analåpningen er en erogen sone for både kvinner og menn. Hvorfor avstå fra å benytte seg av den hvis det bidrar til sterk sexuelt nytelse? Men for all del...hvis man har et angstbitersk forhold til den delen av kroppen sin eller ikke tenner på dette...hvorfor ikke bare la være? Helst uten å rakke ned på dem som digger det....

• Liker 5
Gjest Loverdose 2.0
Skrevet
2 minutter siden, Jalp skrev:

For den som har funnet seg selv sexuelt, kan analsex være utrolig deilig. Jeg mener dette handler om gjensidig trygghet mellom to. Både jeg og min kjære nyter analsex. Analåpningen har mange nervetråder og stimulans der kan bidra til sterke orgasmer både for henne og for meg. Helt annerledes orgasmer enn på "tradisjonelt" vis. Analt samleie kan være gjensidig deilig hvis det er gjort riktig og man tenner på dette.

Analåpningen er en erogen sone for både kvinner og menn. Hvorfor avstå fra å benytte seg av den hvis det bidrar til sterk sexuelt nytelse? Men for all del...hvis man har et angstbitersk forhold til den delen av kroppen sin eller ikke tenner på dette...hvorfor ikke bare la være? Helst uten å rakke ned på dem som digger det....

Godt skrevet! Jeg har vært dårlig på å praktisere analsex i mine forhold da jeg er livredd for uhell (selv om sannsynligheten er liten med riktige forberedelser), men "analkos" er jo bare deilig og bidrar til mye sterkere orgasmer. Å utforske dette området bør ikke være så tabulagt som det er syns jeg, men om man virkelig verger seg mot det skal man så klart ikke presse seg til å prøve det. 

AnonymBruker
Skrevet

Gutter har g-punkt i anus så de har større sannsynlighet for å oppnå nytelse. Å gi et sånt ultimatum handler jo mest om å få partner til å forstå hva de faktisk ber om enn noe annet. 

Anonymkode: b920a...595

• Liker 2
Skrevet

Ikke meningen å tråkke på dem som liker dette. Jeg har prøvd det før et par ganger og det er verken ont eller godt. Har fått rifter å besjet blod og fått forståppelse et par ganger. Mn det at min kjære maser litt og ikke skjønner hvorfor jeg ikke vil det irriterer meg. Derfor foreslo jeg at han kunne prøve det, hvist han likte det og kunne tenkt seg å gjøre det igjenn skal han så klart få prøve på meg også! 

• Liker 1
Skrevet

Høres vel mer ut som om dere har et kommunikasjonsproblem, spør du meg....

• Liker 1
Skrevet

Jalp. Vil ikke si at vi har kommunikasjonsproblemer, vi snakker åpent om alt. Mn antar at det med analsex til min kjære kanskje handler om nysjerrighet. Fikk nå vite at dette er kun noe han hadde prøvd en gang i fylla og han husker ikke stort av det. Skjønner at han er nysjerrig å vil prøve, mn jeg synes ikke det er noe sælig spennende og foreslo derfor å ta spenningen hans til et nytt nivå med at han kan få prøve og bedømme det selv. Mn "bak der" er det stenkt for all trafikk siern.. 😂

Skrevet

Med utgangspunkt i åpningsinnlegget ditt virket det som om du mente at analsex var et "kvinneproblem" pådyttet av menn. Jeg mener det er en feil oppfatning av virkeligheten, dels fordi mange kvinner nyter både å være den aktive og den mottakende part. Det samme gjelder menn. Jeg tror partneren din tenner på deg og din...la oss si bakdel. Så hvis dere kan kommunisere på en slik måte at han forstår ditt standpunkt samtidig som at han slipper å føle skam for sin tenning... Da ville det neppe vært nødvendig å opprette denne tråden. Enig?

• Liker 3
Skrevet

Det er jo helt klart at mange både kvinner og menn nyter anal. Og jeg har vridd og prøvd det jeg kan komme på for å kommunisere med min partner, mn til liten nytte. Han sjemmes helt klart av dette men fjaser det bort. Han sier han forstår meg og så stopper det.. Et par dager.. 

Vil jo ikke at han skal sjemmes av sine lyster for lyster har vi jo alle! Mange synes nåkk også at jeg som synes mannen kan prøve først er helt lattervig og domt. Mn jeg ønsksker at min partner skal ha forståelse for hvordan jeg synes anal er, har nåkk også vært litt streng når han har mast litt om det mn ønsker kun forståelse. 

Hvist noen har tips til hvordan kommunisere med noen som er slik som min partner, så motas det med takk. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke forstå det. At analåpningen er erogen sone for noen, joa. Men at det skal være godt å få en hel pikk inn der beats me. Jeg har prøvd da jeg var yngre, og syns det var guffent. Så jeg forstår TS, for jeg opplever også at noen gutter presser veldig på det (ikke alle), og jeg innbiller meg at ikke særlig mange damer nyter det i seg selv, utover tilfredsstillelsen det gir mannen dems. Og jeg er enig i at det er gay - det er jo det. Hva er galt med å putten der den lagd for å puttes?

Anonymkode: a21fa...88c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Typen din bør respektere deg hvis du ikke ønsker å ha analsex. Har selv fått blødninger og forstoppelse i dagesvis alle gangene jeg har prøvd det, så jeg forstår deg godt. Sex skal være deilig for BEGGE parter.

Men hvis han absolutt ønsker å prøve dette, så må han begynne i det små; kanskje leke litt med fingrene der bak på deg, kanskje prøve en liten buttplug, prøve en liten finger inn der, eller en liten vibrator. Dessuten bruke glidemiddel. Så kan du se om du tenner på å bli befølt der. Han skal ikke begynne å dytte en penis først, i alle fall. Man trenger faktisk enda mer oppvarming før analt enn vaginalt, men det virker som de fleste menn ikke er klar over dette og tror det bare er å kjøre inn en pikk der uten noen som helst form for oppvarming...

Anonymkode: 1f827...b5a

Skrevet

Takk for svar anonymbruker.  Har prøvd det meste og eksperimentert i tiligere alder, mn liker det ikke. Hvor vanskelig er det å forstå! Har litt lyst til å kjøpe inn utstyr for å prøve på han, kanskje han tier stille da!?🙈🙈

• Liker 1
Skrevet

Ah, analdebatten i et forhold. Jeg har vært der selv, med en eks. Ikke hyggelig.

Hvis to parter i et forhold får mye ut av det, ja kjør på, for all del. Jeg dømmer ikke. Det jeg ikke kunne takle, og som jeg skulle ha sagt til eksen min klart og tydelig (fordi "nei" og "jeg vil ikke" holdt ikke) er at ønsket skal gå to veier.

Han maste i mange måneder. Han fingra meg der bak, og, vel, det kjentes ikke godt. Tenkte ikke akkurat "o, nei dette var godt! En kuk blir sikkert enda bedre". Men en dag sa jeg ja, for å få slutt på maset (og det var mye mas). Han klarte ikke å få den inn, da, som var litt merkelig, ettersom vi hadde glidemiddel og han kunne sikkert gått for å være asiatisk mann i voksenfilmindustrien. Til slutt måtte vi "dessverre" gi opp, men hei, jeg kunne jo øve når jeg var alene! Hvem vet, kanskje jeg har verdens trangeste rumpehull.

Dette var en av grunnene til at forholdet visna - fordi han kunne ikke akseptere et "nei". Kan hende jeg var umoden og kunne kommunisert bedre, men tross alt så synes jeg "nei" burde holde i massevis, eller hva?

Det kom etterhvert en ny mann inn i bildet, og jeg var i begynnelsen redd, fordi jeg trodde jeg måtte igjennom hele denne analdritten atter en gang. Den gang ei - han synes det er ekkelt. Jeg ble så lykkelig når jeg hørte det!

Jeg vet ikke hva problemet til eksen min var, men til og med det å ta han på rumpa, nei, da ble det umiddelbart forsvarsposisjon og sure miner. Skulle nesten tro jeg var på vei til å penetrere ham med en XXXXXL dildo eller noe. Men for all del, han skulle inn i endetarmen min -_- "Norske menn er så likestilte!" ... vel.

Anal er ikke noe som burde prøves fordi man "kan", "burde" og "alle gjør det". Å bli pressa til å prøve gjennom lang tid er overhode ikke akseptabelt, og i et forhold må man respektere at den andre partneren har grenser. Kjenner bare jeg blir veldig sur når jeg tenker tilbake på dette forholdet.

• Liker 3
Skrevet

Som ble nevnt tidligere "du først!"  ville jeg også svart. 

• Liker 1
Gjest OxBall
Skrevet

Er det noen som bør prøve noe opp i rompa, så er det oss menn/gutter. Å få massert prostata, samtidig som man blir runket og sugd, er bare helt fantastisk.

Hvis dama ikke vil prøve analsex, så skal man godta det. Det kan ikke være noe gøy å pule noen når man vet at de ikke liker det. 

Skrevet

Det funker for noen og ikke for andre. Det finnes de som greier seg med ei stilling en gang i uka også. Som mener at bakfra er for dyrisk og "hvorfor klarer du deg ikke med misjonær? Det går jo for deg så hvorfor skal du absolutt eksperimentere?" På den andre siden: de som klager over at deres menn er så fantasiløse i senga...

Men altså analsex, igjen... Min påstand er at når ei kvinne sier "alle menn" skal pule henne i toeren enten hun vil eller ikke, har det med den seksuelle utstrålingen en mann må ha for at hun skal "se" han. Hun ser rett og slett ikke flertallet menn: de som synes det kan være det samme eller som bare synes det er ekkelt.

Hva kommer det av, forresten, at kvinner ser ut til å ha alle mulige forklaringer: følelser, tennig, tiltrekning, kjemi på alt de finner på mht. kjærlighet og sex, mens vi menn tydeligvis skal ha rasjonelle forklaringer, til og med på noe som er en så transcendent opplevelse som analsex?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...