AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Har du noen gang gjort det? Vil helst sende det pr mail.. Hva skriver man? Vil ikke ha etterdiskusjon med arbgiv! Anonymkode: 72c25...df5
Gjest GulSol Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 (Ditt navn) (Adresse) (Postnummer og -sted) (sted), (dato) (Firma) Ved (Personalansvarlig) (Adresse) (Postnummer og -sted) Oppsigelse av arbeidsforhold Jeg, (Ditt navn) født (fødselsdato), sier med dette opp min stilling som (stillingsbeskrivelse) i (firma). Med vennlig hilsen (Ditt navn) (kilde: http://www.dinside.no/213195/mal-for-oppsigelsesbrevet)
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Jeg sier opp stillingen min fra xx (dato) *ditt navn* Anonymkode: dae9c...ede
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Ikke noe nevnt grunn? Dagens dato? Kan sende som mail? Anonymkode: 72c25...df5
applestories Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 I den siste jeg så sto det:[Navn og adresse til arbeidsgiver] Sier herved opp stillingen min fra [dato]. [Signatur] Trodde egentlig det skulle mer til enn det, men nå var visst arbeidsgiver klar over at den kom i lang tid før. Det var ikke jeg, og nå ble jeg trist igjen over at hun skal slutte
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 Du trenger ikke oppgi grunn i oppsigelsen. Anonymkode: e7275...854
Gjest Elyanie Skrevet 1. juni 2016 #7 Skrevet 1. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe nevnt grunn? Dagens dato? Kan sende som mail? Anonymkode: 72c25...df5 Du bør sende et skriflig brev. Husk at du mest sannsynlig har 3 måneders oppsigelsestid. Det bør du undersøke først. Arbeidsgiver har ikke noe med hvorfor du sier opp jobben din.
Devilheart Skrevet 1. juni 2016 #9 Skrevet 1. juni 2016 Oppsigelse skal i hovedsak skje skriftlig på papir, der du enten leverer den personlig eller sørger for at sjefen mottar den før en evt. frist. Det burde stå i arbeidsavtalen din, samt hvor mye oppsigelsestid du har. Har du annen gyldig grunn, kan den nok sendes pr e-post også. Så skriver du den som foreslått over. Trenger ikke oppgi verken grunn eller sluttdato. Du setter egen dato øverst på brevet og oppsigelsestiden gjelder da fra den første i neste måned.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #10 Skrevet 1. juni 2016 Tenk om arbgiv prøver å ta tak i meg å snakke med meg? Skal jeg la vær å svare! jeg vil ikke, jeg har ikke noe mer til øvers ovenfor dem! Anonymkode: 72c25...df5
Devilheart Skrevet 1. juni 2016 #11 Skrevet 1. juni 2016 Ja du må det da. Inntil arbeidsforholdet er helt slutt, er du fortsatt forpliktet til bedriften. Om ting er helt ille, kan være arbeidsgiver er snill og gir deg fritak fra arbeidsplikt i oppsigelsestiden. Men da er det ikke sikkert du får lønn heller vel og merke.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #12 Skrevet 1. juni 2016 Kommer til å være sykemeldt i oppsigelsesperioden. Og de kommer til å vite det når dem får papirene.. Så jeg håper dem lar meg være! Anonymkode: 72c25...df5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #13 Skrevet 1. juni 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer til å være sykemeldt i oppsigelsesperioden. Og de kommer til å vite det når dem får papirene.. Så jeg håper dem lar meg være! Anonymkode: 72c25...df5 Føler med deg, har det slik selv. Blir jo direkte plaget. Lykke til Anonymkode: cfc21...72b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #14 Skrevet 1. juni 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler med deg, har det slik selv. Blir jo direkte plaget. Lykke til Anonymkode: cfc21...72b takk. Du også <3 Takker dere alle for svar! Anonymkode: 72c25...df5 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #15 Skrevet 1. juni 2016 Du burdeha skrevet og levert oppsigelsen før juni startet du, nå vil ikke oppsigelsestiden din begynne før 1.juli... Anonymkode: 2b451...4b4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #16 Skrevet 1. juni 2016 Men jeg får friskmelding til arbeidsformidling. Kommer til å søke jobber i mens. Gir meg ikke. Anonymkode: 72c25...df5 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #17 Skrevet 2. juni 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg får friskmelding til arbeidsformidling. Kommer til å søke jobber i mens. Gir meg ikke. Anonymkode: 72c25...df5 Vet du hva, dette er nøyaktig det jeg skal gjennom. Er som å lese om meg, ikke gi deg! Hilsen også en som får friskmelding til arbeidsformidling-du er ikke alene. Anonymkode: cfc21...72b
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #18 Skrevet 2. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva, dette er nøyaktig det jeg skal gjennom. Er som å lese om meg, ikke gi deg! Hilsen også en som får friskmelding til arbeidsformidling-du er ikke alene. Anonymkode: cfc21...72b Det er slik at man er sykemeldt til man finner en annen jobb i oppsigelsestiden? Slik at dem ikke skal tvinge meg å jobbe oppsigelsestiden? Lykke til. Dette har vært tøft nok! <3 <3 Anonymkode: 72c25...df5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå