AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Etter å ha vært aktiv her litt på og av i ett par år, så har jeg begynt å føle mer og mer på at det nesten er som en vennegjeng på KG. Det er de faste brukerne, som det virker som har vært her siden KG ble startet, som kommer med kommentarer til hverandre om ting som er mer private. Blant annet kan det komme kommentarer om de er sammen med en bruker, om deres forige kjærlighetsforhold, om hva de liker seksuelt, hva de mener om forskjellige saker. Det er som om de på en måte kjenner hverandre godt. Jeg synes det er veldig fascinerende å se litt ekstra på, siden dette gir en særegenhet til forumet som egentlig er litt søt. Samtidig så lurer jeg på om dette er noe som har rot i virkeligheten eller ikke. Er det slik at enkelte KG-brukere har vært her i så mange år at det har blitt skapt en "gjeng" dem imellom der de kjenner hverandre veldig godt som forumdeltakere, eller er det ikke slik? Er det bare noe som føles opplevd av en som ikke er her like ofte, og dermed ikke har lært seg helt hvordan det sosiale samspillet på KG er? Anonymkode: c361c...465
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Mange KG-brukere møtes IRL også mer eller mindre ofte... Anonymkode: fd20f...dfd 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mange KG-brukere møtes IRL også mer eller mindre ofte... Anonymkode: fd20f...dfd Virkelig? Men er det da fordi de har blitt venner gjennom KG eller er det egne KG-treff for spesielle personer? TS Anonymkode: c361c...465
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Jeg bare lurer av nysgjerrighet, ikke for å være frekk, men noen har jo mange tusen innlegg her inne og det får meg litt til å lure på om noen av de mest aktive/kjente brukerene her inne egentlig har noen jobb? Eller er de sykmeldte eller utføretrygdet eller noe slikt?:) Anonymkode: eaa14...6d7 6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Virkelig? Men er det da fordi de har blitt venner gjennom KG eller er det egne KG-treff for spesielle personer? TS Anonymkode: c361c...465 Det er KG-treff som arrangeres jevnlig hovedsaklig i Oslo Noen brukere på KG ble kjent gjennom KG, og andre kjente hverandre fra før. Anonymkode: fd20f...dfd
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare lurer av nysgjerrighet, ikke for å være frekk, men noen har jo mange tusen innlegg her inne og det får meg litt til å lure på om noen av de mest aktive/kjente brukerene her inne egentlig har noen jobb? Eller er de sykmeldte eller utføretrygdet eller noe slikt?:) Anonymkode: eaa14...6d7 Personlig så tror jeg disse brukerne er de som har vært aktiv lengst, og dermed har fått mange innlegg av det. Og ser jo en del brukere med mange innlegg som er aktive på sosial prat og ordleker-forumsdelen, og der skaper man jo veldig fort mange innlegg, uten å bruke særlig tid på det Anonymkode: c361c...465 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #8 Skrevet 1. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare lurer av nysgjerrighet, ikke for å være frekk, men noen har jo mange tusen innlegg her inne og det får meg litt til å lure på om noen av de mest aktive/kjente brukerene her inne egentlig har noen jobb? Eller er de sykmeldte eller utføretrygdet eller noe slikt?:) Anonymkode: eaa14...6d7 Tror det er mye sant i det du sier her Anonymkode: 788b1...57f
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #9 Skrevet 1. juni 2016 4 minutter siden, Monky skrev: Det er jo ikke annet enn skikkelig hyggelig!😊 Ja det er hyggelig, og som jeg skrev i HI er det også fascinerende å se på dette, og det samspillet mellom disse brukerne. Men likevel er jeg jo nysjerrig på om det jeg opplever egentlig er riktig TS Anonymkode: c361c...465
Monky Skrevet 1. juni 2016 #10 Skrevet 1. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er hyggelig, og som jeg skrev i HI er det også fascinerende å se på dette, og det samspillet mellom disse brukerne. Men likevel er jeg jo nysjerrig på om det jeg opplever egentlig er riktig TS Anonymkode: c361c...465 Vil ikke legge meg opp i andres pb, så det bryr jeg meg ikke så mye om, men det er usnsett utrolig hyggelig om folk har funnet hverandre på kg👍🏻😊
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #11 Skrevet 1. juni 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det er mye sant i det du sier her Anonymkode: 788b1...57f Jeg har hatt flere tusen innlegg, og kjenner noen av de "mest kjente" her inne fra tidligere som også hadde tusenvis av innlegg. Samtlige har fulltidsjobber med mye ansvar. Mulig noen her ikke er i andre situasjoner, men tror det er hipp som happ. Anonymkode: a23cc...403
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #12 Skrevet 1. juni 2016 Jeg hang mye på KG for et par år siden, og da merket jeg veldig lett at enkelte brukere hadde en "fanskare", altså at de utrolig lett fikk komplimenter eller kommentarer med en gang de postet noe uavhengig av om innlegget i seg selv var spesielt interessant. Det virket som om det var en slags intern "konkurranse" om å imponere disse brukerne mest eller prøve å bli kjent med de. Nå synes jeg ikke at det er slik i like stor grad, i alle fall ikke slik at jeg merker det. Men det har kanskje også litt med at jeg ikke leser like mye som før, eller at det har blitt flere brukere på KG og vanskeligere for noen å stikke seg ut, samt at bruken av AB har gått opp litt. Anonymkode: aaf25...f3d 4
Gjest Raindrops Skrevet 1. juni 2016 #13 Skrevet 1. juni 2016 Jeg husker også forumet som mye verre på dette for et par år tilbake, men jeg har også blitt mye mindre aktiv så det er ikke sikkert jeg får det med meg. At en del her inne kjenner hverandre IRL er tidvis ganske tydelig da, men jeg har ikke opplevd det som problematisk. Har forsåvidt møtt en håndfull selv.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #14 Skrevet 3. juni 2016 Den 1.6.2016 at 20.40, Raindrops skrev: Jeg husker også forumet som mye verre på dette for et par år tilbake, men jeg har også blitt mye mindre aktiv så det er ikke sikkert jeg får det med meg. At en del her inne kjenner hverandre IRL er tidvis ganske tydelig da, men jeg har ikke opplevd det som problematisk. Har forsåvidt møtt en håndfull selv. Var ikke du med i 'venninnegjengen' for et par år siden? Eller husker jeg feil bruker? Jeg syns det er hyggelig når det er gode toner mellom brukerne jeg. Det er alt for ofte det motsatte! Anonymkode: 1732e...c30 1
Linnpinn9 Skrevet 3. juni 2016 #15 Skrevet 3. juni 2016 Jeg er ikke med i noen vennegjeng her i alle fall. Men nå er jeg ny og heller ikke møtt noen herfra. Ikke bor jeg i Oslo området heller.
Gjest Raindrops Skrevet 3. juni 2016 #16 Skrevet 3. juni 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Var ikke du med i 'venninnegjengen' for et par år siden? Eller husker jeg feil bruker? Jeg syns det er hyggelig når det er gode toner mellom brukerne jeg. Det er alt for ofte det motsatte! Anonymkode: 1732e...c30 Jeg følte meg ikke som en del av en venninnegjeng, og hadde heller ikke møtt noen herfra på den tiden. Mulig det var annerledes ut enn jeg opplevde det. Jeg husker mest drama og lite vennskap Endret 3. juni 2016 av Raindrops
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #18 Skrevet 3. juni 2016 1 time siden, Raindrops skrev: Jeg følte meg ikke som en del av en venninnegjeng, og hadde heller ikke møtt noen herfra på den tiden. Mulig det var annerledes ut enn jeg opplevde det. Jeg husker mest drama og lite vennskap Det er mulig at jeg blander deg og en annen bruker altså:) Det var mye drama ja. Det var egentlig gøy å følge med på når man ikke var involvert selv:) Anonymkode: 1732e...c30
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #19 Skrevet 3. juni 2016 En lang tråd fra 2011 om klikker på KG. Anonymkode: fc3b7...c1a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #20 Skrevet 3. juni 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: En lang tråd fra 2011 om klikker på KG. Anonymkode: fc3b7...c1a 2012/2013 var klikkerårene på kg i hvert fall. Anonymkode: 1732e...c30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå