Gå til innhold

Else Kåss Furuseth løy på vekta....

SardintrollReturns

Anbefalte innlegg

http://www.kjendis.no/2016/06/01/kjendis/dbtv/else_kass_furuseth/tv/det_er_lov_a_vere_blid_med_else/44416987/#_ga=1.263894085.835189000.1417117539

Helt ærlig. Hvor tjukk i huet går det egentlig an å bli? :murvegg:

Ok. Alle har vel løyet om vekta minst en gang, har gjort det selv, men når man skal hoppe i fallskjerm (som i seg selv er en idiotisk idé), og ens liv og helse er dønn avhengig av at man er ærlig, da finnes det ingen unnskyldning for slik dumskap. 

Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette, så jeg tok en råsjans på "generalen". Om det allerede finnes en tråd om dette beklage jeg, men å nistudere tråder i hver eneste kategori det ville vært sannsynlig å finne den? Nei takk. :P

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er irrelevant at hun løy. Instruktøren fikk beskjed fra produksjonen i TV2 om å lure henne med at hun var for feit. Det ser man i klippet som TV2 la ut iallefall..

Anonymkode: a7118...d78

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets og flyttet til Rampelys. 

Mynona, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hadde hun vært for stor til å hoppe, så hadde hun jo blitt nektet. Dette var jo en spøk. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. Jeg vet at det var en spøk, at de tullet med henne, bla bla bla, og alt ville gått så fint, så..... Men hun trodde på det. Greit nok. Men når man tror at man er for tykk eller tung eller hva faen man blir fortalt at man er for mye eller for lite av til å hoppe i fallskjerm, og da ljuger seg til å bli med på galskapen, da er ikke vedkommende spesielt oppegående i mine øyne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om den som tror det er reellt er så veldig mye mer oppegående.:) 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SardintrollReturns skrev:

Jada. Jeg vet at det var en spøk, at de tullet med henne, bla bla bla, og alt ville gått så fint, så..... Men hun trodde på det. Greit nok. Men når man tror at man er for tykk eller tung eller hva faen man blir fortalt at man er for mye eller for lite av til å hoppe i fallskjerm, og da ljuger seg til å bli med på galskapen, da er ikke vedkommende spesielt oppegående i mine øyne. 

Er det ikke vanlig å trekke fra fem kg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er irrelevant at hun løy. Instruktøren fikk beskjed fra produksjonen i TV2 om å lure henne med at hun var for feit. Det ser man i klippet som TV2 la ut iallefall..

Anonymkode: a7118...d78

Skikkelig TV2-humor dette! Og de lurer på hvorfor inntektene stuper?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dårlig gjort å skremme henne såpass når fallskjermhopping var hennes største frykt. Er jo ikke gøy engang.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...