AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Hei! Jeg har eksamen imorgen og time hos helsestasjon med min datter. Jeg ringte i går og sa i fra om at jeg har eksamen og dermed ikke kunne komme, eksamen eg noe jeg ikke kan flytte til en annen dag og heller ikke droppe. Jeg fikk beskjed om at de ikke kunne gjøre noe med det og at jeg kunne komme to timer senere isteden for å komme til samme tidspunkt som eksamen. Altså, hva skal jeg gjøre? Trener så mye mere enn to timer på denne eksamenen og det er viktig for meg. Jeg er så redd for hva som skjer om jeg ringer og sier at jeg rett og slett ikke kan komme, blir det sendt bekymringsmelding på meg da? Anonymkode: 3086c...f8c
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Du ringer og sier at du må ha ny time en annen dag Anonymkode: 330e5...a66 2
Gjest Netttroll Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Rart at dem ikke kan flytte en time til en annen dag Men om du ringer og forklarer hvor viktig dette er for deg så går det nok bra En kontroll er ikke verdens viktigste , de kan ikke forvente at du dropper eksamen. Når det kommer til bv, kona har glemt en haug med slike timer og avtaler, ingen har fortsett reagert
Gjest Jessica Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har eksamen imorgen og time hos helsestasjon med min datter. Jeg ringte i går og sa i fra om at jeg har eksamen og dermed ikke kunne komme, eksamen eg noe jeg ikke kan flytte til en annen dag og heller ikke droppe. Jeg fikk beskjed om at de ikke kunne gjøre noe med det og at jeg kunne komme to timer senere isteden for å komme til samme tidspunkt som eksamen. Altså, hva skal jeg gjøre? Trener så mye mere enn to timer på denne eksamenen og det er viktig for meg. Jeg er så redd for hva som skjer om jeg ringer og sier at jeg rett og slett ikke kan komme, blir det sendt bekymringsmelding på meg da? Anonymkode: 3086c...f8c At det blir sendt en bekymringsmelding bare pga dette tror jeg ikke. Jeg hadde ringt og avlyst.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 De må flytte timen til en annen dag, det skal overhode ikke være noe problem. Merkelig at de svarte deg på denne måten. Ikke tenk på noen bekymringsmelding, at man må bytte på en time er helt normalt lykke til på eksamen! Anonymkode: 45179...4fc
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 Dette må vel være tull? nei, selvsagt får man ikke bekymringsmelding på seg fordi man må bytte dag.. hallo i luken. Anonymkode: b54b2...2ce 1
Gjest Hapi Skrevet 1. juni 2016 #7 Skrevet 1. juni 2016 Helsestasjon er frivillig, og eksamen er viktigere, her er valget lett. Syns også det var veldig merkelig svar.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #8 Skrevet 2. juni 2016 Enig med de over, du må bare ringe og si at det ikke passer. Du var nok litt ettergivende når de foreslo ny time samme dag. Uff, synes nesten synd på deg jeg, du må ikke la sånn irrasjonell barnevernsfrykt ødelegge eksamen for deg! Folk flytter og glemmer timer hele tida. Husker vi hadde fellestimer på helsestasjonen for å etablere bsrselgruppe, var stadig frafall. Ikke noe stress. Anonymkode: c07aa...a5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå