Gå til innhold

Hvor melder man fra om aggressiv hund?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det til mattilsynet? Det bor en hund i nabolaget som har bitt mennesker og den er veldig aggressiv. Ønsker ikke vente på at det kommer seg løs å biter barn eller andre. Hvordan går man fram om man vil være anonym? Går det an?

Anonymkode: a54dd...37e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonym? Hvorfor ikke rett og slett starte med hundeeier?

Anonymkode: 2cbc2...76c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonym? Hvorfor ikke rett og slett starte med hundeeier?

Anonymkode: 2cbc2...76c

Nei, jeg vil ikke ha bråk fordi jeg melder fra om noe som burde vært gjort for lenge siden.

AnonymBruker
Skrevet

Politiet

Anonymkode: a3d94...c1a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mattilsynet er når dyret er skadelidende. Ellers er det politiet som over skriver.

Anonymkode: 93eb7...860

AnonymBruker
Skrevet
Den 1.6.2016 at 19.01, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg vil ikke ha bråk fordi jeg melder fra om noe som burde vært gjort for lenge siden.

Hvorfor regner du med at det blir bråk? Noen ganger blir man blind på sin egen hunds adferd, fordi man har tilpasset seg over lang tid, og da kan alt som skal til være at noen sier fra på en ålreit måte. 

Anonymkode: af064...bc3

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor regner du med at det blir bråk? Noen ganger blir man blind på sin egen hunds adferd, fordi man har tilpasset seg over lang tid, og da kan alt som skal til være at noen sier fra på en ålreit måte. 

Anonymkode: af064...bc3

Erfaringsmessig så tar ikke slike folk til seg noe som helst, og går rett i angrepsposisjon. 

Gjest Badebuksa
Skrevet

Trådstarter, politiet. Frykter du for liv og helse er det ganske ille. Jeg har også en nabo som har hatt aggressive hunder som faktisk har bitt 2-3 stk. Hun har mange anmeldelser på seg. Jeg har utviklet nulltoleranse for løse og/eller aggressive hunder, etter alt som har skjedd i det siste. 

Tror politiet setter pris på at du sier ifra.

Skrevet

Du kan anmelde til Politiet og så sende melding til Mattilsynet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...