AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #21 Skrevet 2. juni 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så banken gir altså ut debetkort i hytt og pine så folk kan sette seg i ytterligere betalingsproblemer, ved å bruke skyggekreditten...? Tror ikke det, nei. Anonymkode: 20ed5...c91 Hva mener du med skyggekreditt? Det gir meg ingen troverdige kilder på Google. Den eneste gangen jeg har klart å overtrekke brukskontoen min er når jeg ikke har hatt nok penger til årsgebyret og andre ting som blir trukket av banken selv. Hvordan mener du at man skal kunne overtrekke en vanlig brukskonto med debetkort? Anonymkode: 2b76b...2bd
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #22 Skrevet 2. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med skyggekreditt? Det gir meg ingen troverdige kilder på Google. Den eneste gangen jeg har klart å overtrekke brukskontoen min er når jeg ikke har hatt nok penger til årsgebyret og andre ting som blir trukket av banken selv. Hvordan mener du at man skal kunne overtrekke en vanlig brukskonto med debetkort? Anonymkode: 2b76b...2bd Tenkte meg du ikke visste det... Du har sett de maskinene man kan legge visakortet nedi, dra over en spak, så det blir tatt et fysisk avtrykk av visaen? De maskinene brukes svært lite her til lands, men forekommer hyppig nedover i landene. En sånn maskin er bare en mekanisk greie, den har ikke noen kontakt elektronisk mot din bank. På denne måten kan man kjøpe og handle uavbrutt, regningene kommer når innehaver av maskinen sender regningene til banken din. Dette er skyggekreditt, og neppe noe banken din vil gi deg om du er beheftet med betalingsanmerkninger. Anonymkode: 20ed5...c91 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #23 Skrevet 2. juni 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte meg du ikke visste det... Du har sett de maskinene man kan legge visakortet nedi, dra over en spak, så det blir tatt et fysisk avtrykk av visaen? De maskinene brukes svært lite her til lands, men forekommer hyppig nedover i landene. En sånn maskin er bare en mekanisk greie, den har ikke noen kontakt elektronisk mot din bank. På denne måten kan man kjøpe og handle uavbrutt, regningene kommer når innehaver av maskinen sender regningene til banken din. Dette er skyggekreditt, og neppe noe banken din vil gi deg om du er beheftet med betalingsanmerkninger. Anonymkode: 20ed5...c91 Man skal ha bra mange betalingsanmerkninger om man ikke får ha et Visa debet-kort altså. Jeg vet om et par som ikke får det lenger, men de har overtrukket kortet ved mange anledninger tidligere, så det er jo ikke rart. Vanlige betalingsanmerkninger hadde det i flere år før de mistet retten til å ha visa-kort. Anonymkode: c22f2...07e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #24 Skrevet 3. juni 2016 Hvordan får folk i luksus fellen d til?! Anonymkode: fb670...145
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #25 Skrevet 3. juni 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Så banken gir altså ut debetkort i hytt og pine så folk kan sette seg i ytterligere betalingsproblemer, ved å bruke skyggekreditten...? Tror ikke det, nei. Anonymkode: 20ed5...c91 De gjør det, men det er ikke bare bare å bruke skyggekreditten Anonymkode: 297d1...54f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå