Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #1 Skrevet 1. november 2004 Hørte et nydelig stykke musikk på tv2 (?) i dag tidlig, men var ikke i rommet så fant ikke ut om de sa hvilken låt det var. Samboeren min hørte det også, og mente det er en heavy-gruppe som har den melodien. Noen andre her som hørte den og vet hvem som har den og hva den heter, evt. kan komme med forslag til heavy-ballader med pianotema, så jeg kan laste ned og prøvelytte?? *obsessed* Har nå funnet ut at den kan hete "Alone"... Noen som vet navn på artist(er)???
Maetzii Skrevet 1. november 2004 #2 Skrevet 1. november 2004 Heart har vel en sang som heter "Alone"..
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #3 Skrevet 1. november 2004 Laster ned Heart med Alone nå, hååååååper det er den! Takk skal du ha Maetzii. :-) Om det er den sangen jeg leter etter blir jeg utrolig glad.
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #4 Skrevet 1. november 2004 Tror nok det er den sangen ja. Sangen "alone" har piano i seg, i allefall i førsten. Det er en nydelig låt, ja.
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #5 Skrevet 1. november 2004 JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! DET VAR DEN! Tuuuuusen takk!! Utrolig fint pianostykke det der, er helt fortapt. Har gode personlige minner tilknyttet det, men har aldri visst navnet... Derfor jeg ble helt oppsatt på å finne det ut nå..
Gjest StoreSky Skrevet 1. november 2004 #8 Skrevet 1. november 2004 Jeg tenkte på November Rain med Guns and roses jeg da.. Laster ned Alone nå - kanskje ny opplevelelse?? (to be continued!)
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2004 #9 Skrevet 1. november 2004 Høres spennende ut,..tror jeg skal laste den ned jeg også.
NullHull Skrevet 2. november 2004 #10 Skrevet 2. november 2004 Å, DEN sangen satt jeg som ungdomsskolepike-med-knust-hjerte-atter-en-gang og gråt til på det pastellfargede rommet mitt maaaange ganger på slutten av 80-tallet
Superlammet Skrevet 2. november 2004 #11 Skrevet 2. november 2004 Lenge siden jeg har hørt den, men er det ikke litt drøyt å kalle den Heavy-ballade?
*Lene* Skrevet 2. november 2004 #12 Skrevet 2. november 2004 Å, DEN sangen satt jeg som ungdomsskolepike-med-knust-hjerte-atter-en-gang og gråt til på det pastellfargede rommet mitt maaaange ganger på slutten av 80-tallet Me tooo... Minner meg skikkelig om ungdommen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå