AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Jeg er ferdig med alle barna mine, og endelig klar for å se og føle meg bra. Jeg trener, spiser sunt og sminker meg greit. Likevel føler jeg meg gammel og grå Jeg er bare 30 forresten. Hva gjør du for å se bra ut. Og da mener jeg alt fra sminke , extensions, fettsuging osv. Og ja, jeg vurderer silikon og fettsuging i magen. 4 barn på 8 år har satt sine . Har du noe mamma luksus ting du unner deg ? Anonymkode: a2f0d...85a
Kvalitet Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 (endret) Inspirerende Endret 1. juni 2016 av Kvalitet
Cashbah Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Ikke noen mamma her, men bruker en god del lapper og tid på hudpleie. Soler meg for å ha en frisk brun farge hele året. Har endelig begynt å trene igjen for å stramme litt opp, og vokser meg hver måned. Har egentlig tenkt på å ta laser for hårfjerning, men lommeboken har ikke helt samvittighet til det enda
Silfen Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Ikke så mye. Jeg driver med fiksing av kropp for å se normal ut. Ikke for å se bra ut. Jeg sminker meg for å ikke se død ut, ikke for å se bra ut. Jeg bruker ingenting på hudpleie eller annen kroppspleie, jeg farger håret selv og klipper meg hos lærling omtrent annenhver måned. Jeg tror jeg er ganske normal, det er mulig at dersom jeg hadde hatt mulighet til å bruke masse penger på enda flere kosmetiske prosedyrer, så hadde jeg gjort det.
Veslefrikk Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 I tillegg til vanlig hygiene og sminke, pene klær og velstelt hår så passer jeg på å smile og være positiv. Tror mye av utseendet kommer innenfra og et smil til verden hjelper alltid på. 2
Gjest Evans Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 Tror ikke jeg gjør noe utover hva de fleste andre gjør - trener - spiser sunt - bruker litt sminke og litt fine klær Joda, jeg gjør det for å se bra ut, for føler jeg at jeg ser bra ut har jeg det bra og omvendt.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #7 Skrevet 1. juni 2016 Det viktigste er vel vekten - er 175 cm og rundt 59 kilo. Er streng med kaloriinntak. Skal jeg unne meg noe, må noe annet vike. Trener om morgenen om jeg skal ut på kvelden. Holder 1700 kalorier de fleste dager. Er også selektiv med klær - bruker ikke vanvittige summer, men gjør også en del research for å finne fine og kledelige ting. Men det er jo også noe jeg liker. Tok silikon for rundt 3 år siden. Striper håret, soler meg moderat, bruker lett sminke - har funnet en rask rutine som passer meg. Lar øyenbrynene være (bare grer litt). Steller neglene, og har enten klar eller rød neglelakk. Steller håret de fleste dager. Anonymkode: 8a231...0c3
Gjest Aye Skrevet 1. juni 2016 #8 Skrevet 1. juni 2016 Føle deg gammel som 30 åring? Livet er så vidt begynt da. Er det barn og barnefødsler som gjør at man blir så gammel så er vel det eneste man kan gjøre å la være å få barn. Så holder man seg ung.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #9 Skrevet 1. juni 2016 Ingen mamma her heller, men: Jeg får ofte høre at jeg blir så mye penere når jeg smiler, så det er viktig Ellers trener jeg og spiser ganske sunt, sminker meg litt (men ikke mye), prøver å se ok ut i klærne, vokser meg ca hver 5-6 uke, napper øyebryn ved behov... Og får massasje av samboeren i ny og ne for anspente skuldre etc Anonymkode: 09fb0...cd9
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #10 Skrevet 1. juni 2016 Mange inspirerende svar her . Jeg er spesielt enig i de som handler om at skjønnhet kommer innen fra. Sånn bortsett fra at mange svangerskap har satt sine spor så er jeg egentlig veldig fornøyd med livet og utseende. Det at jeg er en god mamma er bedre enn alt annet. MEN jeg ville følt meg best om jeg bare hadde funnet små luksus ting jeg gjorde for meg selv. Uten at det går utover barna. Har akkurat fått vite at jeg har arvet en sum som mamma har skjult for meg, og det klør i fingrene etter å bruke de på meg og familien Anonymkode: a2f0d...85a
Rosewood Skrevet 1. juni 2016 #11 Skrevet 1. juni 2016 (endret) Spiser sunt og prøver å være aktiv for å holde vekten Passer på å drikke nok vann hver dag, føler det får huden til å se renere og klarere ut. Samme med å få i seg nok vitaminer og antioksidanter Striper håret, stusser tuppene jevnlig for å unngå flisete og tørre hårtupper Er nøye med hudpleie (rens, skrubb, maske, fuktighetskrem) for å holde huden frisk og ren. Sminken setter seg mye finere, pluss at etter jeg ble mer nøye ned hudpleierutinene mine så ser huden min bedre ut og jeg føler jeg ikke trenger å bruke så mye sminke som før.. Som igjen er bra for huden Naturlig sminke med glød og friske kinn Bruker putetrekk laget av 100 % silke, da det ikke trekker ut fuktigheten i huden, gjør at håret ikke floker seg, gir ikke soverynker under øynene som etterhvert kan bli til permanente rynker. Merker faktisk veldig stor forskjell Passer på å lukte godt, alltid vært nøye med kroppslukt og opptatt av parfymer og kremer.. Føler man seg bra så ser man bedre ut Endret 1. juni 2016 av Rosewood
Gjest uN91s Skrevet 1. juni 2016 #12 Skrevet 1. juni 2016 (endret) Silikon, men ikke for å se bra ut. Tok det fordi jeg var helt flat og legen sa jeg aldri ville utvikle pupper. Følte meg som en gutt og ble fysisk hemmet av det. Tok en liten søt, naturlig størrelse. Nå føler jeg meg som en kvinne. Jeg sørger for å lukte godt hele tiden. Har endelig funnet lukten jeg vil ha i alle kremer/dusjprodukter. Jeg retter håret og bruker extension, men fokuserer på at det skal se helt naturlig ut. Vasker bare håret en gang i uken og er nøye på hva slags produkter jeg bruker. Bruker penger og tid på hudpleie slik at jeg ser like pen ut med og uten sminke. Det synes jeg er viktig slik at jeg føler meg bra. Vippeextension med de korteste lengden for at det skal se så naturlig ut som mulig. Har funnet en fin størrelse der folk kommenterer at de misunner øyenvippene mine. Så tror jeg har funnet riktig størrelse Sparer opp penger til helt ny garderobe. Skal fokusere på en veldig feminin og lys stil. Gleder meg! Slanker meg for å se best mulig ut. Har igjen et par cm. Kan fint gå i helt trang kjole, men vil bli litt mer petite fordi jeg synes det er så vakkert. Har sluttet å snuse fordi det er stygt og jeg vil ha hvitere tenner. Bleker tenner. Er midt i en prosess nå. Fokuserer på at det ikke skal bli for hvitt og se falskt ut. Vil at det skal se naturlig ut, slik at folk tror jeg bare spiser sunt og er flink med tannhygiene haha. Lærer meg nå hvordan jeg skal legger acrylnegler fordi det er sykt fint! Billigere å gjøre det selv. Synes fine negler er så viktig:) Endelig ferdig med å spare ut øyenbryn og passer på at de er fikset og ingen kroppshår jeg ikke liker blir tatt vekk jevnlig. Pleier føtter ved å smøre hver kveld og bruke sten 1-2 ganger i uken. Holder meg solbrun året rundt. Der må jeg finne noe annet enn solarium som jeg ikke vil bruke. Har utenlandsk blod og hvis min brunfarge ikke får jevnlig påfylling blir jeg grå! Kosthold, daglig hudpleierutine og vann er viktig!:) Endret 1. juni 2016 av uN91s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå