lovelife61 Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Hei! en vennine skulle sende penger til meg via appen vipps. Jeg har nettopp fått nytt nummer, så i kontaktlista hennes hadde hun også det gamle nummeret mitt. Hun klarte å sende pengene til det gamle nummeret og ikke det nye. Pengene ble trukket, men det står "venter på at personen skal opprette vipps". Jeg har kastet det gamle som nr kortet mitt så kommer ikke inn på det for å motta pengene. det er snakk om en del penger, er det mulig å få tilbake pengene på en eller annen måte? takk!
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 6 minutter siden, lovelife61 skrev: Hei! en vennine skulle sende penger til meg via appen vipps. Jeg har nettopp fått nytt nummer, så i kontaktlista hennes hadde hun også det gamle nummeret mitt. Hun klarte å sende pengene til det gamle nummeret og ikke det nye. Pengene ble trukket, men det står "venter på at personen skal opprette vipps". Jeg har kastet det gamle som nr kortet mitt så kommer ikke inn på det for å motta pengene. det er snakk om en del penger, er det mulig å få tilbake pengene på en eller annen måte? takk! Pengene blir ikke trekt fra din venns konto før mottagernummeret har akseptert (takket ja, og lastet ned Vipps). Anonymkode: e9c7a...813
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 @lovelife61 Pengene blir stående på vent (reservert) i ca 2 døgn, før de blir disponibel igjen på din venns konto, dersom mottakeren ikke tar i mot pengene Anonymkode: e9c7a...813
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Er bare å ringe banken og forklare situasjonen, men veldig merkelig at pengene fra din venninnes konto er trekt. Anonymkode: c5dd8...423
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 Er det gamle telefonnummeret ditt registrert på en ny person nå? Sjekk dette ut Anonymkode: e9c7a...813
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er bare å ringe banken og forklare situasjonen, men veldig merkelig at pengene fra din venninnes konto er trekt. Anonymkode: c5dd8...423 Ja. De er nok ikke trekt men kun reservert Anonymkode: e9c7a...813
ajarRun Skrevet 1. juni 2016 #7 Skrevet 1. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er bare å ringe banken og forklare situasjonen, men veldig merkelig at pengene fra din venninnes konto er trekt. Anonymkode: c5dd8...423 Ikke merkelig i det hele tatt, de trekkes umiddelbart. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det gamle telefonnummeret ditt registrert på en ny person nå? Sjekk dette ut Anonymkode: e9c7a...813 Det er vel 6 måneder karantene eller noe slikt. Jeg testet med en eldre slektning å overføre penger (hun var hysterisk siden noen hadde overført henne 150 og trodde det var svindel) da kom pengene til den kontoen jeg har registert på vipps etter tre dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå