AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Del Skrevet 1. juni 2016 Har et lite problem ... Falt for en Chanel pafyme men jeg klarer ikke huske hvilken, annet enn at det ikke er no 5 . Så sitter jeg her da og skal bestille den på nett og det blir selvsagt vanskelig ... Derfor spør jeg dere - i håp om at det skal være en som utmerker seg, hvilken type Chanel parfyme utenom no 5 liker DU best? Håper på maaaange svar med bare samme resultat (det trenger jo ikke bli den jeg luktet på, men om dere har en favoritt er sjansen litt større ... håper jeg ) Anonymkode: f389d...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 1. juni 2016 #2 Del Skrevet 1. juni 2016 Jeg liker veldig godt Chanel Chance...eller Coco Mademoiselle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. juni 2016 #3 Del Skrevet 1. juni 2016 Coco Noir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. juni 2016 #4 Del Skrevet 1. juni 2016 Coco Madamosielle og Coco Noir er helt himmelsk! Noir er relativt tung. Chanel Chance er også god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5 Del Skrevet 1. juni 2016 TS her. Tusen takk for tilbakemeldinger - men jeg trenger flere. Noen?? Anonymkode: f389d...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #6 Del Skrevet 1. juni 2016 Er det noen autoriserte nettbutikker som selger Chanel? Anonymkode: 20be6...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. juni 2016 #7 Del Skrevet 1. juni 2016 Tror den heter No 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. juni 2016 #8 Del Skrevet 2. juni 2016 14 timer siden, Honey Dew skrev: Tror den heter No 19 Den er veldig voksen, en chypre er for viderekomne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. juni 2016 #9 Del Skrevet 2. juni 2016 9 minutter siden, O.G. skrev: Den er veldig voksen, en chypre er for viderekomne. Synes den er god jeg. Både jeg og datteren min på 19 bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. juni 2016 #10 Del Skrevet 2. juni 2016 11 minutter siden, Honey Dew skrev: Synes den er god jeg. Både jeg og datteren min på 19 bruker den Ok, bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 2. juni 2016 #11 Del Skrevet 2. juni 2016 Coco Mademoiselle har vært min favoritt i mange år! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonetta Skrevet 2. juni 2016 #12 Del Skrevet 2. juni 2016 Allure? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vause Skrevet 3. juni 2016 #13 Del Skrevet 3. juni 2016 Chance er veldig sterk og lukter "voksen dame", vansker med å sette ord på den. Syns egentlig den bare lukter sterkt og kraftig. Mademoiselle derimot lukter godt, ikke min type parfyme i det hele tatt men den har luktet godt på de aller fleste jeg vet om som bruker den. Feminin og skjønn duft, ikke så sterk som de andre Chanel parfymene. Men hadde det ikke vært lurt å dratt på et parfymeri og luktet på utvalget fremfor å risikere at du kjøper feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 3. juni 2016 #14 Del Skrevet 3. juni 2016 Kan det være siste kreasjon du var borti tro? Chance Eau Vive, med toppnote av sitrus (sitron og rød grapefrukt), mellomnote av jasmin og hvit musk, og basenote av sedertre, iris og vetiver (et orientalsk gress). Den har en frisk, mild, elegant og subtil duft. Den har den samme runde flakongen som ble introdusert med den første Chance utgivelsen og som brøt med Chanels til da bruk av flakonger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå