Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke om 30-fil er et ord. Tviler på det. Saken er at i 25 år har likt 30 år gamle menn, og bare det. Er nå snart 45 år og har heldigvis fortsatt muligheter til å få det jeg har lyst på, men har i det siste lurt på både om dette er normalt og om det er bærekraftig på sikt. 

Hobbypsykologer: vil jeg få meg en smell og bør jeg i terapi ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Cinder skrev:

Vet ikke om 30-fil er et ord. Tviler på det. Saken er at i 25 år har likt 30 år gamle menn, og bare det. Er nå snart 45 år og har heldigvis fortsatt muligheter til å få det jeg har lyst på, men har i det siste lurt på både om dette er normalt og om det er bærekraftig på sikt. 

Jeg har hørt om en som er det. Han har likt mennesker på rundt 30 år siden han var liten gutt og nå er han over femti. Vet ikke om det er normalt eller "bærekraftig på sikt", men av alle aldersgrupper så er vel ikke 30-åringer de verste å like...

Hender det at du forelsker deg og "følger opp" forholdet til en av 30-åringene? Jeg vil anta at det er en fordel å kunne ;) 

Anonymkode: 46a4c...baa

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt om en som er det. Han har likt mennesker på rundt 30 år siden han var liten gutt og nå er han over femti. Vet ikke om det er normalt eller "bærekraftig på sikt", men av alle aldersgrupper så er vel ikke 30-åringer de verste å like...

Hender det at du forelsker deg og "følger opp" forholdet til en av 30-åringene? Jeg vil anta at det er en fordel å kunne ;) 

Joda, jeg "følger opp". Og siden det pleier å gå bra så er det liksom ingen grunn til å gjøre noe med dette. Når jeg var mye yngre gikk jo aldersforskjellen rett vei (mht hva som er sosialt akseptabelt).

Nå er det jo sånn at de bekjentskapene jeg har blir veldig privat og på et uforpliktende nivå. Det er liksom ikke greit å ta med seg en 15 år yngre mann på julebordet med jobben. 

Så jeg begynner jo å se at dette ikke går så mye lenger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Cinder skrev:

Joda, jeg "følger opp". Og siden det pleier å gå bra så er det liksom ingen grunn til å gjøre noe med dette. Når jeg var mye yngre gikk jo aldersforskjellen rett vei (mht hva som er sosialt akseptabelt).

Nå er det jo sånn at de bekjentskapene jeg har blir veldig privat og på et uforpliktende nivå. Det er liksom ikke greit å ta med seg en 15 år yngre mann på julebordet med jobben. 

Så jeg begynner jo å se at dette ikke går så mye lenger. 

Akkurat det der handler nok om bosted og kultur. Jeg er vant med alle typer alders- og kjønnskonstellasjoner, så verken jeg eller mine venner ville rynket på nesen av noe sånt. 

Men det er klart, det blir større aldersforskjell om du venter lenge. Godt du klarer å "følge opp", kanskje det i seg selv kan være med å danne nye preferanser?

Skrevet
4 timer siden, Cinder skrev:

Hei, jeg ble nylig 30:)

Skrevet
59 minutter siden, mann_86 skrev:

Hei, jeg ble nylig 30:)

Ja da må du bare passe deg !! 😍😍😍

AnonymBruker
Skrevet

Åh det føles bra å endelig få en diagnose. Jeg er også 30-fil.

Anonymkode: 46e12...564

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Cinder skrev:

Ja da må du bare passe deg !! 😍😍😍

Hvis du kommer etter meg, rømmer jeg neppe!:P

AnonymBruker
Skrevet

Kan nok stemme.

Jeg er i så fall (og har alltid vært) teen-fil.

Hilsen Mann 37.

Anonymkode: 7918d...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...