Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Noen som vet om en mascara av høy kvalitet??

Klemz!! :-) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lancômes Hypnôse.

Ingen over, ingen ved siden! Har en utpreget wow-faktor.

Skrevet

Her kommer du til å få like mange forskjellige svar som det er brukere på KG... (Og det er forresten minst hundre andre mascaratråder allerede, så hvis du gjør et bittelite søk får du masser av tips!) :wink:

Skrevet
YSL faux cils!! :sminkedokke:

:Nikke: Ingen over, ingen ved siden av.

Skrevet
Lancômes Hypnôse.

Ingen over, ingen ved siden! Har en utpreget wow-faktor.

Enig i det.

Har også fått en ny favoritt... HR sin Queen Lash...

Den er perfekt!!!

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har mange favoritter:

For lengde: HR Spectacular

For volum: YSL Effet Faux Cils/Maybelline Volum'Express

Vannfast/lengde: Shiseido Distinguish.

Men jeg tester allikevel andre mascaraer i ny og ne...

Skrevet

HR sin lashqueen er også min nye favoritt, kjøpte den etter varm omtale her på KG, og den er heeeelt super!

:)

Skrevet

definitivt lancome! prøv lancome hypnose, den er kjempegod.

Skrevet

HR Lash Quenn for min del også, helt suveren!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det som jeg ikke liker med queenlash er at når den først har tørket så er det vanskelig å få på flere lag.

derfor må man passe på å ta på alle lagene før den har tørket... DEt irriterer meg :roll:

ellers er den veldig god.

Gjest Anonymous
Skrevet
Det som jeg ikke liker med queenlash er at når den først har tørket så er det vanskelig å få på flere lag.

derfor må man passe på å ta på alle lagene før den har tørket... DEt irriterer meg :roll:

ellers er den veldig god.

Sånn synes jeg det er med alle maskaraer. Må alltid være kjapp på hånden for å få det til. Synes vippene har lett for å klistre seg sammen uansett hva jeg bruker.. :roll:

Skrevet
Synes vippene har lett for å klistre seg sammen uansett hva jeg bruker.. :roll:

Da har du sannsynligvis for mye mascara på børsten. prøv å tørke av børsten (dra børsten langs kanten nedi "beholderen") før du drar børsten i sikk-sakk bevegelser over vippene.

Forøvrig er YSL Faux Cils og Lancôme Amplicils mine soleklare favoritter for tiden. (Samt Chanel Sculpte Cils med lang børste og Prescriptives Mascara - ingen av disse fåes i Norge desverre).

Gjest Anonymous
Skrevet

Sånn synes jeg det er med alle maskaraer. Må alltid være kjapp på hånden for å få det til. Synes vippene har lett for å klistre seg sammen uansett hva jeg bruker.. :roll:

jeg har faktisk fiksa det bra med andre mascaraer...

:)

Skrevet

Hvorfor bruker du flere lag da anonym? Det holder da vel med ett lag mascara?! eller?!

jeg bruker iallefall alltid bare ett lag... :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvorfor bruker du flere lag da anonym? Det holder da vel med ett lag mascara?! eller?!

jeg bruker iallefall alltid bare ett lag... :oops:

fordi jeg liker ha på mye ;)

Skrevet

ok, men vil ikke de fleste mascaraer klumpe seg da?! hvis du har på mer enn ett lag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...