AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Hei, har et spørsmål. Jeg sendte en sms til en vennine for en time siden og spurte om vi skulle være sammen senere i dag, men hun har ikke svart. Bør jeg da ringe eller bare vente å se om hun svarer?? Takk for rask tilbakemelding/svar Anonymkode: 876d4...6f2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Et øyeblikk siden, H.T.S skrev: Bare å ringe det. Vil ikke virke masete Anonymkode: 876d4...6f2
makkapakka Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 hadde det vært meg hadde jeg ikke sett sms før i morra kveld.........
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 1 minutt siden, H.T.S skrev: Da ringer du ikke. Det bestemmer du helt selv. Gudane vet hvor ofte venninnen din ser på telefonen sin. Syntes dere det hadde vært mas hvis noen hadde både ringt og sendt melding i løpet av så kort tid? Anonymkode: 876d4...6f2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #7 Skrevet 1. juni 2016 Jeg hadde synes det var mas etter så kort tid, men kjenner du ikke venninna di godt nok til å vite det? Kan hende hun er på jobb nå. Jeg hadde en bekjent for noen år siden, som ringte meg på mobilen, jeg trykte avvis på telefonen,jsiden eg lå sov, og hun ringte da opp igjen på hjem nr mitt, og på den tiden bodde jeg hjemme,så moren min kom med telefonen,jeg ble så sur at jeg bare la på. Anonymkode: eda93...a0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå