Gå til innhold

Hva skjer med alle telle-trådene på Kvinneguiden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva skjer med alle telle-trådene på Kvinneguiden? Hvis du går under Sosial prat, humor og ordleker så vil du finne flere aktive telle-tråder der målet er bare å telle. Telle opp. Telle ned. Telle til 10 000. Telle til 2500. Telle ned til 0. Telle telle telle....

Ikke bli sur på meg dere som er aktive i telletrådene, jeg bare lurer på......... hvorfor? Hvorfor gidder dere? Er det for å få flere innlegg? Det må da være fryktelig kjedelig.

Fant 7 aktive telletråder og jeg lurer bare på hvorfor folk liker de så godt :) 

Anonymkode: 5cbc1...0d7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har lurt på det samme. Og i sarkastiske øyeblikk har jeg tenkt at det sikkert er de som får mestringsfølelse av sånt. :fnise:

Men de plager meg ikke. Jeg er aktiv i dagbøkene, og vet at det er mange som ikkje skjønner greia der heller. 

Anonymkode: b27ce...c90

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lurt på det samme. Og i sarkastiske øyeblikk har jeg tenkt at det sikkert er de som får mestringsfølelse av sånt. :fnise:

Men de plager meg ikke. Jeg er aktiv i dagbøkene, og vet at det er mange som ikkje skjønner greia der heller. 

Anonymkode: b27ce...c90

Synes dagbøkene er mer interessante enn telle-trådene. Det er som oftest faktisk bokstaver i dagbøkene, mens telletrådene er bare telling. Noen dagbøker er spennende og for mange er det gøy å skrive dagbok. Kan ikke se for meg at de som sitter å teller på Internett har det så fryktelig morsomt. Jeg gidder liksom aldri å lese sider på sider i de telletrådene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uføre har lite å ta seg til? Neida. ;) Det er vel bare alle slags folk som vil få opp antall innlegg kjapt. :) 

Anonymkode: acb23...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Veldig fint tidsfordriv!

I tillegg kan det jo faktisk være ganske sosialt, og spennende. :tongue:

Anonymkode: bba1e...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...
AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hater telletråder

Anonymkode: a64f1...c1d

Skam deg!

Anonymkode: 05502...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På Wednesday, June 01, 2016 den 15.00, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med alle telle-trådene på Kvinneguiden? Hvis du går under Sosial prat, humor og ordleker så vil du finne flere aktive telle-tråder der målet er bare å telle. Telle opp. Telle ned. Telle til 10 000. Telle til 2500. Telle ned til 0. Telle telle telle....

Ikke bli sur på meg dere som er aktive i telletrådene, jeg bare lurer på......... hvorfor? Hvorfor gidder dere? Er det for å få flere innlegg? Det må da være fryktelig kjedelig.

Fant 7 aktive telletråder og jeg lurer bare på hvorfor folk liker de så godt :) 

Det er for at de skal få mengder av likes. Og for å ha noen å "klikke" med. (Les bygge bånd med, for senere hjelp og støtte når noen går dem i mot.)

Gå inn og se i telletrådene med likes, så ser du at det viktige er likes, og at enkelte før økt sine innleggstall. Det er og viktig å vise at man følger med i tråden, ved å takke og å vis til at nå, nå mangler vi bar 3, 7, 99 likes før vi endelig kan telle videre. "Og femmer likesen var fra meg, altså" nesten viktigst å fortelle at nå, nå delte jeg en likes, igjen med deg. Så kan du gjøre meg en tjeneste når jeg trenger hjelp i en annen tråd. 

Anonymkode: 350c5...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...