AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Jeg blir sikkelig demotivert av vekten. 2 kg ned 2kg opp over natten. Så når jeg er tilbake på utgangspunkt saboterer jeg meg selv meg "jeg kan like godt spise den sjokoladen, dette fungerer jo ikke" logisk så nå skal jeg spise 1500kcal og veie meg om en mnd for å se om det har blitt noen endringer (har en del å ta av rundt 20kg) problemet er vekten frister sånn å sjekke. Arg! Noen som har følgt en diett over tid uten å veie seg for å så bli positivt overasket? Anonymkode: cd46c...c4d
Pearl2.0 Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Må bare si at livet uten badevekt er meget herlig!!😊 1
Gjest StripeyPanda Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Mål cm! Dropp badevekta, jeg veier like mye som jeg gjorde for to år siden, men jeg har mistet _mange_ cm etter å ha begynt med styrketrening og spise sunt. Vannvekt, før og etter do, morgen eller kveld - så mye som kan få kg til å variere. Ikke bare fett!
Carro123 Skrevet 3. juni 2016 #4 Skrevet 3. juni 2016 Jeg hadde kasta den vekta til sjøs. Mål heller midje, lår, bryst osv, det er mye mer korrekt. Jeg har ALDRI eid en badevekt, og kommer aldri til å slippe en i hus heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå