AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Er de dårlige mødre? ser stadig mødre med klær med hodeskaller og annet tull, er de ikke dårlige forbilder??? Anonymkode: 19e16...dd2
Havrekjeksen Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Kanskje de er et dårlig forbilde for deg, om du setter kvaliteter som "evne til å foretrekke pasteller" høyere enn "evne til empati", for eksempel. Men i så fall vil jeg si at det sier mye mer som deg som person, enn om de sortkledde som mødre. 39
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er de dårlige mødre? ser stadig mødre med klær med hodeskaller og annet tull, er de ikke dårlige forbilder??? Anonymkode: 19e16...dd2 Mødre i svarte klær, kan faktisk være så mangt. Skulle vi heller gå i hvite klær? Hvilken klesfarge er perfekt for småbarnmødre? Hva og hvilke verdier er det viktigste et barn lærer? Påkledning eller indre verdier og kvaliteter? Anonymkode: 35951...32f 10
TarjaT Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 (endret) I så fall er jeg en meget dårlig mor. Klesstil har ikke alltid noe å si med personligheten vet du. Dessuten er det ikke alle som kler seg i svart som er deprimerte 24/7, ruser seg og fester hver helg, om det er det du tenker på når du sier "dårlig forbilde". Endret 1. juni 2016 av TarjaT 2
KittenOfDoom Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 Lol hvorfor i all verden skulle man være en dårlig mor fordi man er kledd i svart eller klær med hodeskaller på? 3
kisskissbangbang Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 Jeg er enig. Etter at jeg ble mor bruker jeg ikke klær som er mørkere enn marineblå. 14
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #7 Skrevet 1. juni 2016 Hva med fedre som kler seg i svart? Både på jobb og privat, er de dårligere fedre? Særlig de som går med helsvart dommer eller advokatkappe? Anonymkode: 35951...32f 3
TarjaT Skrevet 1. juni 2016 #8 Skrevet 1. juni 2016 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: Jeg er enig. Etter at jeg ble mor bruker jeg ikke klær som er mørkere enn marineblå. Hvorfor? Er svart en farge som skal skjermes for barna nå til dags eller? 2
Gjest HappyWaffle Skrevet 1. juni 2016 #9 Skrevet 1. juni 2016 Kan du si noe om hvorfor du mener de er dårlige forbilder på grunn av farger og mønster på klær?
HarleyQuinn Skrevet 1. juni 2016 #10 Skrevet 1. juni 2016 Jeg er en sånn mor. Jeg har sorte klær med hodeskaller, jeg farger håret rosa og skinner håret på sidene noen ganger. Jeg har masse tattoos og har 10mm høl i øra og mange vanlige. Men unga mine klager ikke! Di synes det er helt greit! Til og med han på 12 år synes det. Så da betyr det ikke så mye hva andre trangsynte folk mener. Møter ingen fordommer fra bhg personell eller lærere. Jeg lever ikke for hva andre mener om mine klær og stil. 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #11 Skrevet 1. juni 2016 Jeg går kun i pasteller etter jeg ble mamma, er uten tvil en MYYYE bedre mamma enn de mødrene som går i svarte klær. Så baker jeg cupcakes utelukkende i sarte pastellfarger (de smaker himmelsk). Egentlig er alt jeg eier i pastellfarger, inkludert babyen og alle klærne dens. Det ligger mye innsats og kjærlighet bak å skape en hel garderobe til både meg og lille skatten i duse pastellfarger, men det er jo verdt det. Forskning viser at mødre med tiltak hos barnevernet oftere går i svarte klær. Anonymkode: 3a749...bf3 22
GammelKaktus Skrevet 1. juni 2016 #12 Skrevet 1. juni 2016 Herlighet, hva man kler seg i har da ingenting å si for omsorgsevnen. Om man kler seg i svarte klær med hodeskaller på eller rosa klær med hjerter på, det betyr ingenting. 
Oz- Skrevet 1. juni 2016 #13 Skrevet 1. juni 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er de dårlige mødre? ser stadig mødre med klær med hodeskaller og annet tull, er de ikke dårlige forbilder??? Anonymkode: 19e16...dd2 Nei.
melly666 Skrevet 1. juni 2016 #14 Skrevet 1. juni 2016 Alle vet at mødre som går i svarte klær med hodeskaller på er satanister og utfører satanistiske ritualer på sine barn. Synes det er sjokkerende mange her som støtter disse mødrene! 1
Arth88 Skrevet 1. juni 2016 #15 Skrevet 1. juni 2016 Det er modrene i oransje klar du skal bekymre deg for! Da kan man like greit ringe staten umiddelbart, for stort sett finnes der ikke haap. 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #16 Skrevet 1. juni 2016 44 minutter siden, TarjaT skrev: Hvorfor? Er svart en farge som skal skjermes for barna nå til dags eller? Tror det var sarkasme. Anonymkode: ae1e5...368 7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #17 Skrevet 1. juni 2016 Denne tråden kan lett bli oppfattet som rasiistisk. Kvinner i burka går ofte i svart. Dette vil jo da si at mengder av mødre verden over er dårlige mødre i ts sine øyne. Anonymkode: 35951...32f 2
makkapakka Skrevet 1. juni 2016 #18 Skrevet 1. juni 2016 tjukke mødre med tights er dårlige omsorgspersoner flotte mødre med drakter er dårlige omsorgspersoner mødre med sorte, grønne, hvite, blå klær er dårlige omsorgspersoner mødre med hettegenser er dårlige omsorgspersoner mødre uten klær er også dårlige omsorgpspersoner 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #19 Skrevet 1. juni 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg går kun i pasteller etter jeg ble mamma, er uten tvil en MYYYE bedre mamma enn de mødrene som går i svarte klær. Så baker jeg cupcakes utelukkende i sarte pastellfarger (de smaker himmelsk). Egentlig er alt jeg eier i pastellfarger, inkludert babyen og alle klærne dens. Det ligger mye innsats og kjærlighet bak å skape en hel garderobe til både meg og lille skatten i duse pastellfarger, men det er jo verdt det. Forskning viser at mødre med tiltak hos barnevernet oftere går i svarte klær. Anonymkode: 3a749...bf3 Og jeg som sluttet med pastellfarger etter at jeg ble mamma. Jeg begynte å gå i mørke klær for at ikke all skitten skulle vises så godt etter at jeg hadde lekt i sandkassen, klatret i trær, bakt (sjokoladekake selvsagt), og hoppet i sølepytter. Nå skulle jeg ønsket at jeg kunne reise tilbake i tid for å gjøre alt dette ugjort, slik at jeg kunne vært den perfekte moren du er. Og jeg ser at jeg skal være glad at barnevernet ikke ble koblet inn på grunn av mine mørke klær. #takknemlig. (Og for sikkerhets skyld: jeg skjønte ironien, og jeg prøvde meg på samme ironi tilbake. ) Anonymkode: 3497b...af2 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #20 Skrevet 1. juni 2016 Pasteller!?pøh. Beige er tingen. Alt må være beige. Og så skal man ha en så kjedelig sveis som mulig. ;/ Anonymkode: d5cde...4a7 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå