Gå til innhold

Polar Loop 2 eller Fitbit Charge HR?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg står mellom disse. Digger at Polaren er vanntett, men det er også den eneste forskjellen jeg finner. Kan noen fortelle meg hvilken jeg bør gå for?

Vil ha denne for å måle kaloriforbruk, distanse (skritt), søvn og aktivitetspåminnelser....

Anonymkode: 81d73...114

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har FitBit Charge HR, ELSKER DEN. Den har vært på armen min hver dag siden jeg kjøpte den i januar. :) Jeg tror ikke fitbiten har aktivitetspåminnelser? Uansett, jeg har masse challenger inne på appen sammen med masse venninner. Det er kjempemoro og knallmotiverende! :D 

Skrevet

Jeg har fitbit charge, liker den veldig godt, men minuset er at den ikke tåler vann

Skrevet

Fornøyd ned Fitbit. Eneste minuset er at jeg ikke kan svømme med den og at den ikke har påminnelser for bevegelse.

AnonymBruker
Skrevet

Dytter 

Anonymkode: 81d73...114

Gjest woman in black
Skrevet

Jeg har polar loop crystal og er super fornøyd! Helt lik polar loop 2 bortsett fra at min ikke er vanntett. Veldig kjekt med påminnelse dersom du sitter i ro mer enn 55 min. Tror den er ganske nøyaktig i forhold til skritt og aktivitet også 😊 Polar er jo også generelt kjent for veldig gode pulsklokker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...