AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Har prøvd å se om jeg finner svar i gamle tråder uten og lykkes. Har nyeste octavia og lurer på om noen har klart å få inn tre bakovervendte seter bak. Evt to bakover og en beltestol. Den er ganske høy på gulvet i midten. Finnes det stol med kort støttebein? Hva slags stoler har dere evt brukt, og det må være trygt..Ikke skjeivt plassert. Lurer veldig på om det vil være mulig å få til. Noen som vet hvorfor man ikke kan ha en teppe i baksete under stolen for å gjøre at baksete blir helt flatt slik at man kan begynne festingen helt ut i kanten og samtidig få stolen til å stå rett? Ønsker ikke svar utenom det jeg etterspør :-) Anonymkode: 8da4d...eb8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Nei, dessverre. Vi får 3 barneseter i vår, men har ikke Skoda Anonymkode: 9dab3...ebe
Gjest chiki Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Viss du har bakover besafe stol selger de en klosse du kan ha ubder stolen i sete slik det blir flatt. De fleste støtteben har forskjellige stiller slik du kan velge om det skal være langt eller kort. Vi har også opphøyibg i midten bak og har en besafe izi plus stol
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 Vi får ikke inn tre barneseter i baksete på vår Superb, og den er jo litt romsligere enn Octavia. Har nå et bakovervendt og et forovervendt sete, og ny baby kommer om ikke så lenge. Veldig usikre på hva vi gjør. Anonymkode: acba1...6af
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/bil-og-trafikk/trangt-bak-for-tre-smaa/a/519051/ Fant denne. Så med disse setene bør det gå.. vår skoda er jo større enn den gamle. I Superb bør det hvertfall gå. Utfordringen blir jo når babysete blir for lite. Hvis jeg må kjøpe nye seter og likevel bytte bil om et halvt år så er det dumt. Trur ikke det funka med izi plus i misten her. Beina kan reguleres ja, men veldig høyt i midten pga 4x4. Anonymkode: 8da4d...eb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå