AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Tør dere å ha vinduer på vid gap? Eller lufter dere bare med den lille sprekken man får når man låser vinduet i luftestilling? Jeg spurte forsikringsselskapet mitt om de har noen krav, men det hadde de visst ikke. Er litt redd for at de ombestemmer seg dersom noe skulle skje. Jeg bor ikke midt i byen, men i et tett befolket område. Hva er vanlig å gjøre? Anonymkode: 5ade1...769
Pinkee Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Jeg lufter på låsestillet om natten. Ikke at jeg tror sjansen for at noen skal komme kravlende, men bare sånn for sikkerhetsskyld.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Jeg bor ikke i første etasje, men naboene lufter med vinduene på vidt gap nå på sommeren. Som meg. Når de er borte har de i luftestilling. Bor også i tett befolket område. Selv ville jeg luftet som rakkern når det er varmt som nå, også i første etasje. Anonymkode: 13f70...15b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Jeg hadde ikke tatt sjangsen på det, nei. Jeg mistenker at forsikringsselskapet hadde kommet til å "plutselig" finne noen krav likevel om det skjedde noe.. Det er ihvertfall min erfaring. Vi opplevde det da vi hadde innbrudd hos oss, og ikke hadde brukt sikkerhetslåsen på døren (som det bare fantes én nøkkel til, og ikke pokker om vi fant en låsesmed som klarte lage en kopi som virket). Vi måtte krangle som f for å få dem til å gi seg. Anonymkode: ba4d9...78c
ajarRun Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 Jeg har vinduet mitt åpent. I Oslo står døren vanligvis ulåst uansett. Hva skal de gjøre? Stjele koppene mine? Kjøleskapet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå