AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Skal kjøpe parasoll. Men er så mye å velge i og jeg kan ingenting om det. Ser det er ulike kg på fotene. Hvor mye bør det være? Hvordan vet jeg hvor mange kilo det bør være? Er det noe spesielt å tenke på når man velger selve parasollen? Anonymkode: e7b2a...6e2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal kjøpe parasoll. Men er så mye å velge i og jeg kan ingenting om det. Ser det er ulike kg på fotene. Hvor mye bør det være? Hvordan vet jeg hvor mange kilo det bør være? Er det noe spesielt å tenke på når man velger selve parasollen? Anonymkode: e7b2a...6e2 Tyngden og valiteten på foten henger sammen med størrelsen og tygnden på parasollen. Du kan ikke ha en kraftig parasoll nedi ennlettvekter fot, da går det galt og foten sier takk og god kveld. Men du kan ha en lett parasoll nedi en kraftig fot. Hvor værutsatt det er der du skal ha parasollen er og av betydning. Snakk med butikkfolk som selger den slags. Anonymkode: e2ac9...460
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå