Gå til innhold

Toppen eller bunnen av rundstykket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foretrekker du å spise toppen eller bunnen av rundstykket/bollen?

Personlig foretrekker jeg bunnen. Når jeg skal dele det opp skjærer jeg toppen tynnere med vilje og spiser den først. Så kan jeg kose meg med den tykke bunnen etterpå😁 Og hvis jeg bare skal ha et halvt går jeg konsekvent for bunnen. I tillegg så står bunnen bedre enn toppen. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Toppen, da blir det mer pålegg, skorpa er bedre og det er gjerne frø på. 

Anonymkode: 5d8f8...c76

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Toppen, da blir det mer pålegg, skorpa er bedre og det er gjerne frø på. 

Interessant☺ hvordan blir det mer pålegg? 

Skrevet

Toppen! Den er bedre, og ser bedre ut.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Pearl2.0 skrev:

Interessant☺ hvordan blir det mer pålegg? 

Bunnen er like tykk over alt, mens toppen er tynnere langs kanten, ergo mer pålegg i forhold til tykkelse. :spise: 

• Liker 6
Skrevet

Bunnen, pålegg:brød forholdet må være likt!:fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjekt at så mange foretrekker bunnen, da kan jeg fortsette med å grabbe til meg toppene med god samvittighet.:lur:

• Liker 4
Skrevet

Toppen :laugh:

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bunnen er like tykk over alt, mens toppen er tynnere langs kanten, ergo mer pålegg i forhold til tykkelse. :spise: 

Ahh, da skjønner jeg😀😀 godt argument for toppen det😊

Skrevet

Så mange som liker toppen! Skjønner at toppen på rundstykket kan virke innbydende med frø og det hele, men bollene har jo ikke frø😉 noen ganger er de litt for godt stekt og da er i hvert fall ikke toppen noe god😁

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Pearl2.0 skrev:

Foretrekker du å spise toppen eller bunnen av rundstykket/bollen?

Personlig foretrekker jeg bunnen. Når jeg skal dele det opp skjærer jeg toppen tynnere med vilje og spiser den først. Så kan jeg kose meg med den tykke bunnen etterpå😁 Og hvis jeg bare skal ha et halvt går jeg konsekvent for bunnen. I tillegg så står bunnen bedre enn toppen. 

Toppen! Elsker frøene

Anonymkode: 56e48...f93

Skrevet

Helt klart bunnen hvis jeg skal ha ekstra mye pålegg(type røkelaks, eggerøre, agurk og tomat, selv om jeg egentlig foretrekker brødskive der) Det står som du sier mye bedre. Ellers er jeg likegyldig. Begge deler smaker kjempegodt og jeg nøyer meg aldri med en halv uansett :)

• Liker 1
Gjest Kaffekrus
Skrevet

Bunnen! Som oftest er den litt sprøere, og så har den jevn tykkelse. Unntaket er når det er masse gode frø på toppen :)

Skrevet
1 time siden, toothfairy skrev:

Helt klart bunnen hvis jeg skal ha ekstra mye pålegg(type røkelaks, eggerøre, agurk og tomat, selv om jeg egentlig foretrekker brødskive der) Det står som du sier mye bedre. Ellers er jeg likegyldig. Begge deler smaker kjempegodt og jeg nøyer meg aldri med en halv uansett :)

Nei nei, men noen ganger passer der med ett og et halvt😄 enig med resten for øvrig. 

Skrevet

Toppen, den er generelt crunchiest.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Toppen. Den har frø. 
Boller deler jeg ikke, så det er ikke noe problemstilling. 

Anonymkode: 8129e...5e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bunnen!!

Anonymkode: 7ef9d...69a

Skrevet

Toppen er.. toppen! Jeg er mer glad i pålegg enn brød, så det er nok derfor. Brød er bare en unnskyldning for gnafse i seg plenty pålegg :spise:  særlig er rundstykker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...