KittenOfDoom Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Hei alle smarte folk på KG! Håper noen med litt erfaring kan hjelpe meg, selv om det sikkert er et litt dumt spørsmål Jeg hadde et veldig dårlig år i fjor, og gikk opp 7kg. Har gått ned 2kg så langt uten å prøve veldig hardt, men er nå klar for å faktisk "go for it". For litt over ett år siden hadde jeg, etter en streng diett, nådd det som var mitt livs beste form. Jeg veide da 61kg (er 173cm). Men dette var en diett med ekstremt lite karbohydrater, mindre enn 20g per dag i 2 uker. Før dette hadde jeg ligget på under 50g karbo per dag i over ett år. Fortsatte med lavkarbo i ca 6 måneder etter endt diett, før jeg gikk på en smell psykisk og la på meg en del. Spiste fortsatt relativt lavkarbo da også. Etter nyttår har jeg ligget på ca 170g karbo per dag, og har gått gjevnt ned i vekt... Ønsker meg tilbake til formen jeg hadde på ca 61kg- men er dette et realistisk vektmål, nå som jeg ikke spiser lavkarbo? Vet jo at mer karbo i kosten holder mer vann osv. Burde jeg sette meg et litt høyere tall på vekta som mål? 62-63kg? Trener også styrke 2-3 ganger i uka, hvis det har noe å si? Jeg vet at man ikke trenger å måle med badevekt, og kan bruke fettklype, målebånd osv., men jeg synes det er motiverende å ha et vektmål å nå også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå