Gå til innhold

Nav, dagpenger, ikke fått siste utb.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke fått siste utbetaling fra nav. Har prøvd å ringe inn, men kom ikke igjennom.

Noen andre som mangler sin utbetaling?

På mine sider får jeg bare opp "ingen beregning"  istedet for "ferdig beregnet"  sendte inn på lørdag :-( enormt kjedelig. 

Anonymkode: d2144...b9a

Skrevet

Bare fortsett å ring til de svarer :)

AnonymBruker
Skrevet

Ring igjen. 

Anonymkode: 3028b...22c

AnonymBruker
Skrevet

Men er det noen som ikke har fått sin denne uka?

AnonymBruker
Skrevet

Bare ring igjen, du.

Anonymkode: 61256...d15

AnonymBruker
Skrevet

Vi kan jo ikke vite hva som har skjedd her. Du må jo bare ringe til de svarer....

Anonymkode: 9ec6b...723

AnonymBruker
Skrevet

Ok så kom gjennom, og fikk da beskjed at dagpengene er avsluttet. Men går jo på tiltak? Skjønner ingenting, fikk bare beskjed om å søke på nytt :-( 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok så kom gjennom, og fikk da beskjed at dagpengene er avsluttet. Men går jo på tiltak? Skjønner ingenting, fikk bare beskjed om å søke på nytt :-( 

Avsluttet? Du må da ha fått et vedtak når pengene i sin tid ble innvilget?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Avsluttet? Du må da ha fått et vedtak når pengene i sin tid ble innvilget?

Ja, august ifjor. Vært på praksis siden mars og skal være det til oktober (har hatt en teoretisk del + praksisplass) så skjønner ikke hvorfor det er avsluttet :-/ er der jo hver dag og fikk beskjed om å krysse ut når jeg er på tiltaket så skulle ikke søke på noe annet. :( blæ. Får vel søke på nytt.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, august ifjor. Vært på praksis siden mars og skal være det til oktober (har hatt en teoretisk del + praksisplass) så skjønner ikke hvorfor det er avsluttet :-/ er der jo hver dag og fikk beskjed om å krysse ut når jeg er på tiltaket så skulle ikke søke på noe annet. :( blæ. Får vel søke på nytt.

Sjekk alle vedtakene du har mottatt. De pleier å ha en "utløpsdato" og det er meningen at du skal følge med på dem selv. Kjipt likevel, selvfølgelig.

Anonymkode: 3c296...c5d

Skrevet

Såvidt jeg kan huske fra vedtak jeg har sett er der ingen "til-dato" på dagpengevedtak. Det står derimot hvor mange uker du har krav på dagpenger; enten 52 eller 104 alt etter tidligere inntekt.

Står det noe om dagpenger i vedtaket ditt for tiltaket du er på?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her må du jo få kontat med saksbehandleren din for å høre hva som har skjedd hvis du ikke harkontrollen selv. Be saksbehandlerkontakte deg så fort han/hun har kjans.

Anonymkode: 2043a...0f7

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her må du jo få kontat med saksbehandleren din for å høre hva som har skjedd hvis du ikke harkontrollen selv. Be saksbehandlerkontakte deg så fort han/hun har kjans.

Anonymkode: 2043a...0f7

Ring 5555 3333 og snakk med en veileder på kontaktsenteret. De vil kunne skje hva som er skjedd med meldekortet og dagpengene og formidle kontakt videre om det trengs...

Anonymkode: ab4fa...188

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ring 5555 3333 og snakk med en veileder på kontaktsenteret. De vil kunne skje hva som er skjedd med meldekortet og dagpengene og formidle kontakt videre om det trengs...

Anonymkode: ab4fa...188

Dette har jeg gjort, fikk bare beskjed om å søke på nytt.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk alle vedtakene du har mottatt. De pleier å ha en "utløpsdato" og det er meningen at du skal følge med på dem selv. Kjipt likevel, selvfølgelig.

Anonymkode: 3c296...c5d

Dagpengene fikk jeg pga arbeidsledighet. Har over 30 uker igjen.

Er veldig kjipt, siden busskortet mitt går ut og de pengene jeg egentlig skulle få idag, skulle gå til leie + busskort.
Får jeg ikke fylt opp busskortet så kommer jeg meg ikke til praksisplassen heller. Er tross alt buss i 45min + fergeavgang. Og siden dagpengene plutselig er avsluttet -mens jeg er på navpraksis, så får jeg jo ikke fullført praksisen heller om jeg må vente i 12uker. Så her har NAV "drete på leggen!" :fnise:  Vedtakene mine er helt ok :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...