AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Til alle kvinner og menn: Hva beskriver best lydene dere lager når dere har orgasme? Stønn, klynk, rop, brøl, hyl? Anonymkode: 34419...bde 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: stønn Anonymkode: 4aea1...b9e Mann? Anonymkode: 34419...bde 1
Calleia Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Stønning, med små klynk.. Og en god kommentar når det er over... 2
bjone Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 2 minutter siden, calleia skrev: Stønning, med små klynk.. Og en god kommentar når det er over... Litt små stønning er vel noe de fleste gjør.. Men én god kommentar var ny... Feks hva kan du si? Ble bare litt nysgjerrig 😀 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 Stønning, klynk og sterkere stønn (stønn med mere lyd?!). Dame. Anonymkode: 93a00...c29 1
Calleia Skrevet 1. juni 2016 #7 Skrevet 1. juni 2016 1 minutt siden, bjone skrev: Litt små stønning er vel noe de fleste gjør.. Men én god kommentar var ny... Feks hva kan du si? Ble bare litt nysgjerrig 😀 Nei, det blir litt sånn " Fy f*** den var topp ti ", eller "Den der var skikkelig fortjent" .Bare for gøy egentlig..haha 2
bjone Skrevet 1. juni 2016 #8 Skrevet 1. juni 2016 Et øyeblikk siden, calleia skrev: Nei, det blir litt sånn " Fy f*** den var topp ti ", eller "Den der var skikkelig fortjent" .Bare for gøy egentlig..haha Hehe artig da. Ja kommunikasjon under sex er jo viktig så.. Grei måte å avslutte det på.
Gjest makar Skrevet 1. juni 2016 #9 Skrevet 1. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stønning, klynk og sterkere stønn (stønn med mere lyd?!). Dame. Anonymkode: 93a00...c29 Høres herlig ut!
Gjest makar Skrevet 1. juni 2016 #10 Skrevet 1. juni 2016 (endret) 12 minutter siden, calleia skrev: Nei, det blir litt sånn " Fy f*** den var topp ti ", eller "Den der var skikkelig fortjent" .Bare for gøy egentlig..haha Så gøy :D Litt som meg selv, kan finne på å si "F*** den var vill" eller "takk for tidenes knull" Endret 1. juni 2016 av makar
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #11 Skrevet 1. juni 2016 1 time siden, calleia skrev: Stønning, med små klynk.. Og en god kommentar når det er over... Høylytt stønning, eller er du mer den stille typen? TS Anonymkode: 34419...bde 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #12 Skrevet 1. juni 2016 Dere damer, når er det dere stønner etc? Er det bare når dere får inn store peniser? Anonymkode: 0214d...3a4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #13 Skrevet 1. juni 2016 Jeg blir tungpustet, og feminine stønn og klynking kommer om jeg vil eller ikke. Jeg stønner og klynker når noe er ekstra godt (jeg er ingen høylytt person, selv ikke når jeg stønner/klynker). Da stønner jeg om jeg ønsker det eller ikke. Jeg er vel nesten ikke klar over at det skjer engang, da jeg fokuserer mest på å ikke miste kontakt med jordas overflate av nytelse. Utenom det, så blir jeg selvfølgelig tungpustet av sex. Størrelsen på penis har ingenting å si på hvordan og hvor mye/høyt jeg stønner. Er den ekstra god, så stønner jeg. Er den ikke, så stønner jeg ikke. Uavhengig av størrelse, så er det stort sett alltid "ekstra godt" å få en penis inn i meg. Jeg trenger ingen stor penis for å føle meg fylt opp og begjært. Jeg er trang nok til at helt ordinære peniser føles store og gode. Anonymkode: 7c7d6...cbf
Gjest makar Skrevet 1. juni 2016 #14 Skrevet 1. juni 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere damer, når er det dere stønner etc? Er det bare når dere får inn store peniser? Anonymkode: 0214d...3a4 Nei, der har du nok misforstått noe. Det viktigste er hvordan penis brukes på g-punkt. Og man må ikke glemme å stimulere klitoris, så skal du nok se at hun når nye høyder
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #15 Skrevet 1. juni 2016 3 minutter siden, makar skrev: Nei, der har du nok misforstått noe. Det viktigste er hvordan penis brukes på g-punkt. Og man må ikke glemme å stimulere klitoris, så skal du nok se at hun når nye høyder Hva mener du med hvordan penis brukes på g-punktet? Anonymkode: 0214d...3a4
Calleia Skrevet 1. juni 2016 #16 Skrevet 1. juni 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høylytt stønning, eller er du mer den stille typen? TS Anonymkode: 34419...bde Kommer an på om det er fler i huset... 3
Gjest makar Skrevet 1. juni 2016 #17 Skrevet 1. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med hvordan penis brukes på g-punktet? Anonymkode: 0214d...3a4 Det er ikke bare å penetrere skjeden i et vilt tempo med en størst mulig penis som er nøkkelen til nytelse. Det er viktigst at det gjøres riktig, ikke fortest mulig og ikke med størst mulig penis.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #18 Skrevet 1. juni 2016 3 minutter siden, calleia skrev: Kommer an på om det er fler i huset... Er sexen og orgasmene bedre når du får slippe deg løs og være mer høylytt? Anonymkode: 34419...bde 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #19 Skrevet 1. juni 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere damer, når er det dere stønner etc? Er det bare når dere får inn store peniser? Anonymkode: 0214d...3a4 stønner når klitten blir stimulert, og det har ingenting med pikken å gjøre. Anonymkode: 7bd3a...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #20 Skrevet 1. juni 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: stønner når klitten blir stimulert, og det har ingenting med pikken å gjøre. Anonymkode: 7bd3a...dbd Hvordan stimulererer man da? Gutt 17 Anonymkode: 0214d...3a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå