Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #1 Skrevet 1. november 2004 Hva føler vi kvinner oss sexy i???
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #3 Skrevet 1. november 2004 Nesten hva som helst, bare det er noe jeg føler meg vell i. Sensualiteten kommer først og fremst i hvordan vi ter oss - og det har sitt naturlige utspring i hvordan vi føler oss. Jeg kan føle meg særdeles sexy i joggedress jeg
^me^ Skrevet 1. november 2004 #4 Skrevet 1. november 2004 jeg føler meg sexy når jeg er nydushet, nybarbert på beina, har stelt neglene, tatt ansiktsmaske og stelt håret og sminket meg og har på meg sexy undertøy.. sexy undertøy vil si: http://www.funkyboutique.com/huliryh89.html så vanlige klær oppå..bare følelsen er herlig..føler deg skikkelig sexy!
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #5 Skrevet 2. november 2004 Svart, kort og elegant "femme fatale" kjole.. Silkeneglisje Stayups strømper og strømper med strømpeholder.
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #6 Skrevet 2. november 2004 jeg føler meg sexy når jeg er nydushet, nybarbert på beina, har stelt neglene, tatt ansiktsmaske og stelt håret og sminket meg og har på meg sexy undertøy.. sexy undertøy vil si: http://www.funkyboutique.com/huliryh89.html så vanlige klær oppå..bare følelsen er herlig..føler deg skikkelig sexy! Enig!! Følelsen av å gå rundt med "vanlig klær", og samtidig ha på spennende undertøy under er pirrende. Særlig når jeg vet at jeg skal møte kjæresten etterpå....
Gjest StoreSky Skrevet 2. november 2004 #8 Skrevet 2. november 2004 jeg føler meg sexy når jeg er nydushet, nybarbert på beina, har stelt neglene, tatt ansiktsmaske og stelt håret og sminket meg og har på meg sexy undertøy.. sexy undertøy vil si: http://www.funkyboutique.com/huliryh89.html så vanlige klær oppå..bare følelsen er herlig..føler deg skikkelig sexy! :o Bra vi er forskjellig! Jeg hadde følt meg utspjåka i dette og IKKE sexy.. antagligvis begynt å fnise og le....(så barnslig er jeg, haha..)
Gjest StoreSky Skrevet 2. november 2004 #9 Skrevet 2. november 2004 Glemte å svare: Jeg føler meg sexy hvis samboeren min (eller andre..) synes jeg er flott og gir meg kompilmenter. Jeg liker selv korte skjørt, t-skjorte(med innsving og kult trykk), nettingstrømper.. Eventuelt skjorte og v-genser (med innsving). Men føler meg noen ganger også "litt ekstra" i jeans som sitter bra og boots... Tenker vel aldri at jeg er "sexy", heller at "wow, dette likte jeg, nå føler jeg meg bra" Kommer nok mer ann på dagsform enn klær...
ps Skrevet 2. november 2004 #10 Skrevet 2. november 2004 Føler meg mest sexy naken.....ellers i bukser som sitter bra, boots og fin topp. Jaggu kjedelig jeg a gitt.... :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2004 #11 Skrevet 3. november 2004 Jeg synes høye heler kan løfte ett antrekk opp til graden "sexy".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå