PositivPessimist Skrevet 1. juni 2016 #1 Skrevet 1. juni 2016 Hei! Jeg har tidligere luftet litt frustrasjon i forhold til baby og soving. Vel, babyen min er ikke baby lenger. Han er jo snart en liten gutt på 1 år. Han er en skikkelig morrafugl. Type våken 05. Kanskje også før. Noen ganger virker han uthvilt andre ganget blir han stuptrøtt med en gang, men nekter å sove igjen. Det har pågått lenge nå. Jeg kan leve med både 06 og 07, men 05 er for tidlig. Prøver alle triksa. Legge han ned igjen, si det er natta. Gi han vann og noen ganger får han MME. Han sovner stort sett rundt 19 og sover natta gjennom. Har to dupper i løpet av dagen på til sammen max 2,5 time. Spørsmålet er vel egentlig om han burde hatt én dupp. Om det ville hjulpet på morran? Men hvordan får jeg det til når han starter dagen 05 og er stuptrøtt 08??
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Her hjalp det ikke med noe, før det gikk over av seg selv. Vi har stått opp kl 04.30-05.00 fra 3 mnd til han ble 20 mnd ca. Nå sover han til 07 ca. Her hjalp det ikke å kutte i dupper hvertfall, for dagsøvn har vert nødvendig. Gikk over til en dupp da han begynte i barnehagen når han var ca 13 mnd. Men da sov han gjerne 3-4 timer. Tror nesten du bare må prøve, det finnes nok ingen fasitt da alle barn er forskjellige. Anonymkode: a2d40...5bf
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Det funket veldig bra med vår gutt i samme alder! Kan være verdt forsøket trodde heller ikke det skulle gå, da min også trengte den første duppen veldig. Vi begynte med å utsette første dupp lengst mulig og kutte ut dupp nr to. Det blir litt slit i starten men etterhvert fikk han en fin rytme på det. Anonymkode: bbcbe...875
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå