Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg har holdt på med av og på et års tid er altså så rar nå. Vi hadde en ganske heftig periode for et par måneder siden hvor vi møttes ofte og hadde hyppig kontakt. Det kom til det punktet at jeg fortalte jeg hadde følelser for han, hvor han da foreslo at vi skulle være eksklusive. Etter dette har jeg ikke sett snurten av han. Vi har mye felles venner og hobbyer så vi møtes ofte gjennom andre aktiviteter, men aldri alene lenger.

Når vi møtes er det mange lange blikk og gode samtaler den ene gangen, berøring flørt og morro. neste gang kan han nesten virke sint på meg. Og sånn går det av og på. Han tar ikke kontakt, men svarer meg og lover stadig vekk at vi snart må møtes igjen.

Nå begynner hele greia nesten å bli teit, skal jeg bare avskrive han?

Anonymkode: 30f74...459

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En fyr jeg har holdt på med av og på et års tid er altså så rar nå. Vi hadde en ganske heftig periode for et par måneder siden hvor vi møttes ofte og hadde hyppig kontakt. Det kom til det punktet at jeg fortalte jeg hadde følelser for han, hvor han da foreslo at vi skulle være eksklusive. Etter dette har jeg ikke sett snurten av han. Vi har mye felles venner og hobbyer så vi møtes ofte gjennom andre aktiviteter, men aldri alene lenger.

Når vi møtes er det mange lange blikk og gode samtaler den ene gangen, berøring flørt og morro. neste gang kan han nesten virke sint på meg. Og sånn går det av og på. Han tar ikke kontakt, men svarer meg og lover stadig vekk at vi snart må møtes igjen.

Nå begynner hele greia nesten å bli teit, skal jeg bare avskrive han?

Hvis ett forhold skal fungere i lengden er kommunikasjon meget viktig. For alt jeg vet, kan det være misforståelser her. Men dere bør jo klare å kommunisere her, hvis det skal være mulighet for noe bra. OG hvis han ikke holder ord, hvordan kan man stole på han ellers?

Du bør i det minste holde kortene åpne for andre.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: a948c...b3e

AnonymBruker
Skrevet

Han høres jo helt gal ut.

Anonymkode: e0634...687

Skrevet

Tydeligvis er han ikke der du er følelsesmessig. Hadde løpt.

AnonymBruker
Skrevet

Ja ikkesant? Må bare klø meg i hodet av hele greia. Ikke hjelper det å kommunisere på det heller, for jeg får bare alt jeg vil høre uansett hvordan jeg formulerer meg når jeg tar det opp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...