Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei at jeg har ikke ord. Litt av og på, og til sammen i flere år så sitter ei som kaller seg @Athena samt mange andre kvinnenavn kontaktet meg og flere jeg kjenner. Det er ofte kvinner som tar kontakt. Ofte blir @Athena nevnt, ellers så er det en som mener de heter @Athena som kontakter meg. Hvorfor gidder noen å holde på sånn? Hva skjer med personvernet til mennesker sånn generelt sett?
Jeg regner med at hovedpersonen selv ikke gidder å skrive til andre på nett så mye som det virker som? Midt oppi det står det om noe som heter hashtags (en slags tagg hva enn det er), noe om kjendiser (kanskje personen er helt besatt av en kjendis?).

Denne personen som enten er mann eller kvinne har også kontaktet kjærestene til venninner, da i fra meg igjen via dette kallenavnet. Er ikke det veldig slemt i grunn? 

Jeg kunne aldri holdt på sånn i mot noen, så hvorfor gidder de som holder på sånn å gjøre dette da? Hvis jeg ser litt dypere i det så ser det ut som disse menneskene har en skikkelig diskusjon så det holder i debattfora og lignende. Mulig de er uenige om mye, men jeg kan dessverre ikke hjelpe de. 

Hvis personen med dette navnet ikke gjør dette, burde jeg si i fra til personen så han eller hun er klar over det? #tulleprofiler #sjikane #athena #twitter #youtube #movies #filmer #followme 

Hvordan hadde dere reagert hvis en kvinne gjorde dette i mot kjæresten deres i fra bestevenninnen deres? Er det ulovlig?

Anonymkode: 82702...ce7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel det er ulovlig å utgi seg for å være noen man ikke er. Id tyveri. 

På facebook må man også skille mellom phishere,ondsinnede profiler og noen som faktisk tar din ID. 

Blir du trakassert på nett, prøv så langt det lar seg gjøre å anmeld brukeren. Snakk med dine venner også. F.eks om du ser en profil med din venns bilde. Hvor profilen er fake. Rapporter brukeren. Ikke legg til personen som venn, brukeren kan kopiere vennelisten. Vær forsiktig på nett!:-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...