AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Hei! Jeg er ei jente som snart blir 18, og jeg vil gjerne ha ei bra feiring! De siste bursdagene mine har jeg feiret enten med familieselskap hjemme, eller ved å dra ut og spise på restaurant. Men nå som jeg blir 18 vil jeg naturligvis feire litt ekstra! Det optimale for meg hadde vært å dra ut på byen for å feste, eller å ha en stor fest hjemme. Er skikkelig festløve innerst inne! Men jeg har liksom ingen å invitere eller feste sammen med. Jeg har slitt med sykdom, så jeg går ikke på skole for tiden. Jobber heller ikke. Derfor har jeg så og si ingen sosiale relasjoner. Har 1 god venn, men that's it. Og hun sliter med sosial angst, så hun vil ikke kunne være med meg ut på byen dessverre. Kan jo selvfølgelig bare ha et vanlig familieselskap som jeg pleier, men synes dere ikke det blir smålig på en 18-årsdag? Har alltid gledet meg skikkelig til 18-årsdagen min, for jeg har tenkt at jeg kom til å ha en stor fest. Det er liksom det jeg helst ønsker. Men nå er liksom ikke det en mulighet. Har dere noen tips til hvordan jeg kan gjøre dagen/kvelden super? Anonymkode: 7aee1...d6e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 Har du noen i familien (eldre søsken/kusine/fetter/tante) som kan bli med deg ut. Om det ikke blir festing, kan det bli hyggelig med god mat og drikke, kanskje litt dansing på kvelden. Hva med å bestille en opplevelse på dagen, spa, teater, klatring, ridning, dykking o.l, reis på en tur til fjells/sjø med god mat og drikke i sekken. Besøk en by, ta et bad i sjøen, ta den første timen hos kjørelærer for stor motorsykkel Det viktigste er at du bestemmer deg for at dagen skal bli hyggelig. Du har mange år framfor deg til å feste, så det kommer uansett. Anonymkode: 7f761...ebb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå