AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Jeg planlegger å bruke Ikea Malm kommode som stellebord med stellematte oppå. Har helst lyst på en stellematte som ikke er for stor og som blir innafor topplaten. Toppen på kommoden er 80x48. Er det noen som har brukt Malm kommoden som stellebord her, eller har tips til hvilken stellematte som vil passe til? Anonymkode: 6a8be...e1f
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #2 Skrevet 31. mai 2016 Husk å følg bruksanvisningen og fest kommoden i veggen! Barn har blitt drept av å få slike kommoder over seg http://www.dagbladet.no/2015/07/24/nyheter/utenriks/ikea/sikkerhet/40311325/ Anonymkode: dc4fd...0d4 2
Sulosi Skrevet 31. mai 2016 #3 Skrevet 31. mai 2016 Ikke malm men en annen furukommode. Jeg hadde en plate på toppen av kommoden som passet I størrelsen til stellematta. Plata ble festet på baksiden så ikke den skulle vippe. For meg fungerte det ypperlig. Badet var lite så jeg hadde kommoden på babyrommet. Brukte bare badet når de skulle bades.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Vi har hatt malm kommode med ikea sin stellematte på toppen. Den passer fint Anonymkode: e71cb...579
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå