AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Del Skrevet 31. mai 2016 Så, det har seg sånn at ei veldig nær venninne skal ha baby. Iogmed at hun akkurat er i gang med andre trimester, tenkte jeg å begynne å planlegge babyshower. (Venninna mi har ei nær venninne til, som jeg ikke kjenner - men vi er "likestilt" i relasjon. ) Jeg snakket nylig med denne andre venninnen, og lurte på om hun hadde begynt å tenke på babyshower, og hun sa at hun allerede var godt i gang med planlegging. Jeg spurte om jeg kunne være med videre i "prosessen", men fikk et kort svar om at det ikke var behov for hjelp. Skjønner jo at jeg bare må innfinne meg med dette, men syntes det var så ufint. Jeg og venninna min er/var begge prøvere, og har fulgt hverandre tett gjennom hele prosessen. Følte meg litt snytt og såra over at jeg ikke får anledning til å ta del i planlegginga. For noen fbside skulle hun heller ikke ha. er jeg ekstremt nærtagende, som lar dette bli en sak i topplokket? Anonymkode: 058e4...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 4. juni 2016 #2 Del Skrevet 4. juni 2016 Den Tuesday, May 31, 2016 at 0.26, AnonymBruker skrev: Så, det har seg sånn at ei veldig nær venninne skal ha baby. Iogmed at hun akkurat er i gang med andre trimester, tenkte jeg å begynne å planlegge babyshower. (Venninna mi har ei nær venninne til, som jeg ikke kjenner - men vi er "likestilt" i relasjon. ) Jeg snakket nylig med denne andre venninnen, og lurte på om hun hadde begynt hunenke på babyshower, og hun sa at hun allerede var godt fort tenke I sitt stille sinn, i gang med planlegging. Jeg spurte om jeg kunne være med videre i "prosessen", men fikk et kort svar om at det ikke var behov for hjelp. Skjønner jo at jeg bare må innfinne meg med dette, men syntes det var så ufint. Jeg og venninna min er/var begge prøvere, og har fulgt hverandre tett gjennom hele prosessen. Følte meg litt snytt og såra over at jeg ikke får anledning til å ta del i planlegginga. For noen fbside skulle hun heller ikke ha. er jeg ekstremt nærtagende, som lar dette bli en sak i topplokket? Anonymkode: 058e4...d49 Jeg forstår at du ble såret, og reagerer på at du ikke fikk være med å planlegge. Blir en måte for hun andre å fremheve seg selv på ovenfor deres felles venninne, og kanskje markere seg som den "aller beste" venninnen som har planlagt og arrangert fest for henne helt alene. Jeg ville ha nevnt dette for den felles venninnen, slik at hun forstår at du så gjerne ønsket å bidra! Ellers kan hun fort tenke og lure på hvorfor du ikke engasjerte deg f.eks. Er det vanskelig å si face to face,, skriv dine tanker og følelser ned i en mail el. Så ville jeg møtt opp i showeren med et smil, gave og fint kort med hyggelige ord på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 4. juni 2016 #3 Del Skrevet 4. juni 2016 Den 31.5.2016 at 0.26, AnonymBruker skrev: Så, det har seg sånn at ei veldig nær venninne skal ha baby. Iogmed at hun akkurat er i gang med andre trimester, tenkte jeg å begynne å planlegge babyshower. (Venninna mi har ei nær venninne til, som jeg ikke kjenner - men vi er "likestilt" i relasjon. ) Jeg snakket nylig med denne andre venninnen, og lurte på om hun hadde begynt å tenke på babyshower, og hun sa at hun allerede var godt i gang med planlegging. Jeg spurte om jeg kunne være med videre i "prosessen", men fikk et kort svar om at det ikke var behov for hjelp. Skjønner jo at jeg bare må innfinne meg med dette, men syntes det var så ufint. Jeg og venninna min er/var begge prøvere, og har fulgt hverandre tett gjennom hele prosessen. Følte meg litt snytt og såra over at jeg ikke får anledning til å ta del i planlegginga. For noen fbside skulle hun heller ikke ha. er jeg ekstremt nærtagende, som lar dette bli en sak i topplokket? Anonymkode: 058e4...d49 FB side for babyshower? ER ikke det litt for mye av det gode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #4 Del Skrevet 4. juni 2016 Jeg er forlover for min bestevenn og så har hun bestemt at noen andre skulle ordne utdrikningslag og det såret meg veldig! Så ja jeg skjønner at du ble såret. Og veldig greit med FB side hvor folk kan si om de kan/kan ikke komme, bli enige om hvis noen skal bake noe osv. Anonymkode: 9db68...f6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 4. juni 2016 #5 Del Skrevet 4. juni 2016 6 minutter siden, O.G. skrev: FB side for babyshower? ER ikke det litt for mye av det gode? Er vel helt vanlig nå om dagen å opprette fb side/gruppe vedr arrangementer som babyshower, utrikkningslag, bursdager og andre samlinger! Genial måte å inkludere alle på, både fint og lett å dele innspill av ideer og beskjeder osv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 4. juni 2016 #6 Del Skrevet 4. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er forlover for mit bestevenn og så har hun bestemt at noen andre skulle ordne utdrikningslag og det såret meg veldig! Så ja jeg skjønner at agle såret. Og veldig greit med FB side , at hun kanskje håpetpå å bli forlover? hvor folk kan si om de kan/kan ikke komme, bli enige om hvis noen skal bake noe osv. Anonymkode: 9db68...f6c Skjønner deg godt! ♡Kanskje hun ville fordele oppgavene, slik at den andre personen også skylle føle seg betydningsfull mht bryllupet? At hun følte at venninnen som fikk oppgaven med utdr, at hun kanskje håpet på å bli forlover? At hun fikk arrangere det som "plaster på såret"? (Hun burde uansett nevnt noe om det til deg, tenker jeg da i tilfelle..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 4. juni 2016 #7 Del Skrevet 4. juni 2016 46 minutter siden, Lykkehjerte skrev: Er vel helt vanlig nå om dagen å opprette fb side/gruppe vedr arrangementer som babyshower, utrikkningslag, bursdager og andre samlinger! Genial måte å inkludere alle på, både fint og lett å dele innspill av ideer og beskjeder osv! Ok, sånn ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå