Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, BeautyBox skrev:

Synes ikke det er turn off, men liker å bli litt "jaktet" på om man kan si det slik. De må være tydelig interessert, hater sånne "gjettekonkurranser" der man er usikker :P  (Jada, bare kall meg konservativ og kjønnsdiskriminerende osv. Men jeg liker det slik :fnise:)

Klarer du å vise at du er interessert da?

Anonymkode: 47be5...2d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer du å vise at du er interessert da?

Som jeg skriver så liker jeg å bli litt "jaktet" på, altså at det er fyren som viser mest interesse. Så ja, fyren kan kanskje lese at jeg er interessert, men jeg liker at det er han som prøver å fange min interesse og ikke omvendt ihvertfall. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, BeautyBox skrev:

Som jeg skriver så liker jeg å bli litt "jaktet" på, altså at det er fyren som viser mest interesse. Så ja, fyren kan kanskje lese at jeg er interessert, men jeg liker at det er han som prøver å fange min interesse og ikke omvendt ihvertfall. 

Kostbar greier ja. Aldri likt sånt. liker jenter som tørr å vise at de liker en. ikke vits å dingle rundt en prima jenta som ikke viser interesse.

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kostbar greier ja. Aldri likt sånt. liker jenter som tørr å vise at de liker en. ikke vits å dingle rundt en prima jenta som ikke viser interesse.

Men nå var det vel jeg som svarte på HI da. Om hva jeg synes/ liker og ikke liker om det som er skrevet der. Så dette handler ikke om hva du synes om mine preferanser, for det er vel ganske irrelevant :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...