Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er sjenerte gutter skikkelig turnoff? 

Jeg sier ikke at han er underdanig osv, men at han er sjenert ved icebreaker delen. 

og kunne dere blitt med en mann i alderen 23+ som aldri har kysset Før? 

Anonymkode: 47be5...2d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det.

Ja, jeg kunne det! :) 

Anonymkode: 3af88...edf

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke akkurat en turnoff, men jeg har vansker for å skjønne om han er interessert eller ikke om han er veldig sjenert i starten. Så jeg kan raskt avskrive menn som bruker lengre tid på å komme seg ut av skallet/ikke tar initiativ pga jeg tror de ikke er interessert.

Kunne fint blitt sammen med en uerfaren fyr da.

• Liker 2
Skrevet

Du kan være sjenert, men du må ha selvtillit. Så lenge du viser at du liker hun, tar initiativ tror jeg ikke du har noe problemer med å møte en dame som liker en litt sjenert, uerfaren mann MED selvtillit. 

De liker så mye forskjellig.

AnonymBruker
Skrevet

Kjør tråd'1

Anonymkode: 86c44...415

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Metalcharted skrev:

Du kan være sjenert, men du må ha selvtillit. Så lenge du viser at du liker hun, tar initiativ tror jeg ikke du har noe problemer med å møte en dame som liker en litt sjenert, uerfaren mann MED selvtillit. 

De liker så mye forskjellig.

Ts:

Selvtillit er det ingen problemer med, folk tror jeg er typen som får mange damer og har ligget med mange :fnise:

Det som er problemet er når jeg ser en jeg liker godt så blir jeg sykt feig. klarer ikke icebreakeren som sagt, men har klart det engang og da gikk det uten problem. med tanke på at jeg er uerfaren så føler jeg bare at jeg at jeg kommer til å bli rejecta på grunn av det. jeg vil helst bare ha en jente jeg liker og som liker meg for den jeg er. Utseende driter jeg i så lenge ansiktet er tiltrekkende for meg.

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts:

Selvtillit er det ingen problemer med, folk tror jeg er typen som får mange damer og har ligget med mange :fnise:

Det som er problemet er når jeg ser en jeg liker godt så blir jeg sykt feig. klarer ikke icebreakeren som sagt, men har klart det engang og da gikk det uten problem. med tanke på at jeg er uerfaren så føler jeg bare at jeg at jeg kommer til å bli rejecta på grunn av det. jeg vil helst bare ha en jente jeg liker og som liker meg for den jeg er. Utseende driter jeg i så lenge ansiktet er tiltrekkende for meg.

Det er digg når folk tror slikt! 

Da vet du at du klarer det jo!

Det blir du helt sikkert, jeg blir avvist også, men eg treffer jenter som ikke bryr seg en dritt heller. Avvisning kommer du til å erfare til du dør, du må, du har ikke noe valg her!, hvis du vill treffe jenter. Hvis ALLE jenter du traff ville ha deg, hadde du nok blitt gal (tror jeg), så derfor ta avvisning som luft.

Hvis folk tror du har ligget med mange, så tror jeg du er populær hos damene ihvertfall! De søte jentene som vil ha kjæreste, de bare venter på deg!

Skrevet

Ja, jeg syns det. Liker menn. 

Kunne ikke blitt sammen med en som ikke har kysset noen - vil ha noen med erfaring. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er sexy med menn med selvtillit. En som vet at han er bra nok for deg, Jeg kunne nok ikke blitt sammen med noen som ikke har kysset før. Sånn som andre folk har skrevet over, jeg liker som regel folk med erfaring.

Anonymkode: c50fd...bc0

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er sexy med menn med selvtillit. En som vet at han er bra nok for deg, Jeg kunne nok ikke blitt sammen med noen som ikke har kysset før. Sånn som andre folk har skrevet over, jeg liker som regel folk med erfaring.

Anonymkode: c50fd...bc0

altså jeg har kysset Før, men aldri klint ordentlig. 

Hvorfor ville du ikke blitt med en sånn man? Hvis du virkelig liker han? kyssing lærere man kjapt, det er jeg ganske sikker på. 

AnonymBruker
Skrevet

Må du fortelle at du ikke har klint med noen før da? det finnes dårlige kyssere, både uerfarne og de som har erfaring. Og det finnes uerfarne som er gode å kysse. 

Anonymkode: 28587...70b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må du fortelle at du ikke har klint med noen før da? det finnes dårlige kyssere, både uerfarne og de som har erfaring. Og det finnes uerfarne som er gode å kysse. 

må absolutt ikke og kommer ikke til å fortelle, men hvis hun skulle spørre om erfaring etc så kommer jeg til å være ærlig med hun.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

må absolutt ikke og kommer ikke til å fortelle, men hvis hun skulle spørre om erfaring etc så kommer jeg til å være ærlig med hun.

Ja, og det er jo greit. Men man spør jo ikke om erfaring før man er blitt kjent. 

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og det er jo greit. Men man spør jo ikke om erfaring før man er blitt kjent. 

derfor jeg lurer på om det er turnoff selv når man har blitt godt kjent og begge liker hverandre. ville du dumpa han da?

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

derfor jeg lurer på om det er turnoff selv når man har blitt godt kjent og begge liker hverandre. ville du dumpa han da?

Absolutt ikke! Jeg ser på mennesket bak, ikke erfaringer, utdannelse, utseende osv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke! Jeg ser på mennesket bak, ikke erfaringer, utdannelse, utseende osv. 

Var den problemstillingen jeg tenkte på. ons osv, da skjønner jeg, men ikke hvis man har følelser og bilde.

Skrevet

Hadde jeg skullet velge på nytt hadde jeg valgt en ukyssa jomfru! :ler:

Så svaret er nei, ikke turnoff. Helt fint. :)

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utseende driter jeg i så lenge ansiktet er tiltrekkende for meg.

Du mener...du driter i kroppen? Ansiktet er da utseendet. 

Har litt vanskelig for å tro på at du "driter i" hva slags kropp hun har. Du mener vel at du ikke er perfeksjonist?

Anonymkode: 7b943...6b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du mener...du driter i kroppen? Ansiktet er da utseendet. 

Har litt vanskelig for å tro på at du "driter i" hva slags kropp hun har. Du mener vel at du ikke er perfeksjonist?

Anonymkode: 7b943...6b5

Så lenge hun ikke er drit feit eller drit tynn så gir jeg faen ja. eneste utseende der jeg føler jeg trenger en tiltrekning er ansiktet. 

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er sjenerte gutter skikkelig turnoff? 

Jeg sier ikke at han er underdanig osv, men at han er sjenert ved icebreaker delen. 

og kunne dere blitt med en mann i alderen 23+ som aldri har kysset Før? 

Synes ikke det er turn off, men liker å bli litt "jaktet" på om man kan si det slik. De må være tydelig interessert, hater sånne "gjettekonkurranser" der man er usikker :P  (Jada, bare kall meg konservativ og kjønnsdiskriminerende osv. Men jeg liker det slik :fnise:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...