Tomine Skrevet 1. november 2004 #1 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg vil kjøpe et baby-album eller en baby-bok der jeg kan skrive inn minner, lime inn bilder, hårlokk osv. Men det er utrolig vanskelig å finne! Noen som har noen tips? Liker Anne Geddes sin, men synes det er litt kjedelig å ha fullt av bilder av ukjente babyer i min babys egen bok..... Og så har jeg ikke lyst til å bruke scrap-booking til dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. november 2004 #2 Del Skrevet 1. november 2004 Vi har en bok som heter "Da jeg var liten". Den er utgitt av Schibsted Forlag og har ISBN 82-516-1954-8 Du kan søke den opp på www.haugenbok.no Er veldig fornøyd med boken så langt. Den inneholder: - 8 kapitler delt inn med egne skilleark slik at det blir enkelt å skille de ulike hendelsene fra hverandre - Lommer som man kan legge kort, bilder etc i. - God plass til å lime inn fotografier I tillegg skal jeg lage en scrapbook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå