AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Hva slet du mest med som singel? Hvilke rutiner og overganger var vanskeligst? Hvordan taklet du dette? Anonymkode: 915e0...5f9
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #2 Skrevet 1. juni 2016 Hvorfor i all verden skulle jeg slite med noe som singel? Anonymkode: ac659...1f8 5
Okapi Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Vanskeligste overgangen var å ikke lenger ha noen man kunne bruke tid med. Ikke at jeg egentlig misliker alenetid, men ensomheten kommer jo etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 Middagsspising, hva lager man bare til seg selv liksom? Ha noen å gjøre ting med Penger. Hele husleia selv osv. Dyrt å være alene. Fiksing av forskjellige tekniske ting. Dings der og en dupeditt der og hæ?? Sitte alene i sosiale sammenkomster sammen med andre vennepar. Anonymkode: 905dc...d9d
Coronas Skrevet 2. juni 2016 #5 Skrevet 2. juni 2016 Slet mest med duppedingser. Men jeg klarte å få til både tv, høytalere, pc, internett og chormecast alene tilslutt. Mestringsfølelse. Middag som ble for mye, men som jeg nå har kuttet ut. Lager skjelden varm mat lengre. Går fint. Gått ned 6kg som ikke gjør noe i det hele tatt Nå nyter jeg bare single livet. Jeg gjør som jeg vil, når jeg vil med hvem jeg vil. Reiser på ferie der det passer meg og til mine hensyn. Love it! 4
Mallis Skrevet 2. juni 2016 #6 Skrevet 2. juni 2016 Penger var nok det tøffeste! utenom å måtte klare seg økonomisk alene, så er det ingenting annet jeg savner:) Jo, også ferier. Var mye enklere å planlegge ferie når vi var 2. Nå tørr jeg ikke å ta med barna på lange turer som syden osv. Er rett og slett for pysete til det
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #7 Skrevet 3. juni 2016 Sliter ikke med noe særlig. Altså - enkelte ting er jo kjekt å være to til, for eksempel var det litt trøblete når skiboksen skulle av. Men det finnes jo alltids naboer og venner? Mest det praktiske jeg har møtt litt utfordringer på. Ellers syns jeg alt er bare nydelig. Men så er det selvvalgt da. Liker å være alene jeg, og har tenkt å være det lenge. Må bare finne meg en FF så er alt helt topp :-D Anonymkode: fe60e...b94
Ziljenh Skrevet 3. juni 2016 #8 Skrevet 3. juni 2016 Jeg har kun et problem etter jeg ble singel, jeg klarer ikke å smøre midten av ryggen inn med fuktighetskrem. Har vurdert å ringe på hos naboen, men tror ærlig talt han ville sett litt rart på meg. 4
Neket Skrevet 3. juni 2016 #9 Skrevet 3. juni 2016 6 timer siden, Ziljenh skrev: Jeg har kun et problem etter jeg ble singel, jeg klarer ikke å smøre midten av ryggen inn med fuktighetskrem. Har vurdert å ringe på hos naboen, men tror ærlig talt han ville sett litt rart på meg. Jeg bruker en slikkepott 😜 3
Ziljenh Skrevet 3. juni 2016 #10 Skrevet 3. juni 2016 35 minutter siden, Neket skrev: Jeg bruker en slikkepott 😜 Genialt!
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #11 Skrevet 3. juni 2016 38 minutter siden, Neket skrev: Jeg bruker en slikkepott 😜 Hehe, genialt. Neste innkjøp blir en billig slikkepott. Anonymkode: ac659...1f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå