maddiie Skrevet 31. mai 2016 #1 Del Skrevet 31. mai 2016 Er veldig gøy å se hvor hardt folk cheater på sine utvalgte dager ! Jeg har hatt cheatday idag og har unnet meg en Halv pose chips, 3kinderegg pluss litt "usunnere mat" jeg kommer nok til å ha en til cheatday denne uken, hvor mange dager har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 31. mai 2016 #2 Del Skrevet 31. mai 2016 Every day is a "cheatday". Jeg er av typen som gjerne unner meg litt smågodt eller is hver eneste dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 31. mai 2016 #3 Del Skrevet 31. mai 2016 Varierer litt, men det blir som oftest en pose smågodt også deler jeg en pose chips med kjæresten. Andre ganger blir det ben & jerrys, boller, kjeks... Det jeg er i humør til rett og slett! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 31. mai 2016 #4 Del Skrevet 31. mai 2016 Har ikke cheatday. Hende jeg har cheatmeal, men da er det aldri så langt unna makroene jeg skal ha, også trener jeg alltid cardio etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 31. mai 2016 #5 Del Skrevet 31. mai 2016 (endret) . Endret 31. mai 2016 av Mayoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 31. mai 2016 #6 Del Skrevet 31. mai 2016 Ostepop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anneira Skrevet 1. juni 2016 #7 Del Skrevet 1. juni 2016 Smågodt, potetgull og sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #8 Del Skrevet 1. juni 2016 Popcorn, Cola Zero og max 10 smågodtbiter, helst banansjokolader og lakris. Anonymkode: 0d2d1...2b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freaky Fly Skrevet 1. juni 2016 #9 Del Skrevet 1. juni 2016 Det varierer, de helgene jeg drikker blir det gjerne mat som pizza og lignende, mye alkohol, kanskje chips ved sidenav, og dagen derpå går i generelt usunn mat og det jeg har lyst på (gjerne ostepop!). De helgene jeg ikke drikker unner jeg meg gjerne 50-100 gram sjokolade, en liten pose smågodt eller kake/bolle o.l., men sørger for å holde meg under 2000 kalorier som regel. Jeg begrenser meg mye mer de helgene jeg ikke drikker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #10 Del Skrevet 1. juni 2016 Kakestykke. Godteri. Saus på maten. Kjeks. Cookies. Men jeg porsjoner det ut over uken. Jeg er typen som må ha litt hver dag, ikke "mye" én dag. Så prøver jeg ofte å lage sunnere alternativer av f.eks kaker. En bløtkake med mye egg i sukkerbunnen, krem og bær er ikke sååå usunn som en brownie. Anonymkode: 32c79...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #11 Del Skrevet 1. juni 2016 Vin <3 Anonymkode: 25209...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 1. juni 2016 #12 Del Skrevet 1. juni 2016 Har ikke noe fast dag. I går ville jeg ha burger, fries og is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 1. juni 2016 #13 Del Skrevet 1. juni 2016 Cheatday? Aldri hørt om! Jeg kan ikke jukse med noe som helst for som det trollet jeg er, så er jeg allergisk mot alt jeg synes smaker godt. Dritkult, not. Hender jeg prøver meg på seigmenn eller noe, men jeg synes egentlig ikke det er noe særlig. Men i drømmene tar jeg for meg en 2kg med sjokoladeplater og et brett med cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eighth Planet Skrevet 1. juni 2016 #14 Del Skrevet 1. juni 2016 Jeg har cheat days i familieselskaper! da blir det kaker og brus! Ellers lager jeg bare sunne søtsaker/bakst, og da trenger jeg ikke cheat days til vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knaggrekke Skrevet 1. juni 2016 #15 Del Skrevet 1. juni 2016 Jeg har ingen planlagte cheatdays, men når det er middagsselskap eller vi har/er på besøk eller ferie, spiser jeg jo annerledes. Det jeg har mest lyst på da, er alltid sjokolade. Enten sjokoladeplater, mousse eller sjokoladekake. Ostekake er også godt, men ingenting kan noengang overgå sjokolade! lakrisfudge er også godt. Men igjen. Sjokolade....!! Eneste dårlige som består av sjokolade, er sjokoladepudding. Ellers er det vin som blir min hovedutskeielse i helgene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maddiie Skrevet 1. juni 2016 Forfatter #16 Del Skrevet 1. juni 2016 5 timer siden, Knaggrekke skrev: Jeg har ingen planlagte cheatdays, men når det er middagsselskap eller vi har/er på besøk eller ferie, spiser jeg jo annerledes. Det jeg har mest lyst på da, er alltid sjokolade. Enten sjokoladeplater, mousse eller sjokoladekake. Ostekake er også godt, men ingenting kan noengang overgå sjokolade! lakrisfudge er også godt. Men igjen. Sjokolade....!! Eneste dårlige som består av sjokolade, er sjokoladepudding. Ellers er det vin som blir min hovedutskeielse i helgene. Jeg merker også at det er sjokolade suget som er verst! Jeg prioriterer det fremfor ALT ! Er også svak for skolebolle, kanelbolle, berlinerbolle nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knaggrekke Skrevet 1. juni 2016 #17 Del Skrevet 1. juni 2016 2 timer siden, maddiie skrev: Jeg merker også at det er sjokolade suget som er verst! Jeg prioriterer det fremfor ALT ! Er også svak for skolebolle, kanelbolle, berlinerbolle nam Hehe, da er jeg "heldigere" - bolle frister meg sjeldent. Men det skal sies; hvis jeg først smaker på en skillingsbolle, og den viser seg å være fersk, deilig myk og på grensen til klissete, vel; da spiser jeg både tre og fire på rappen;) (Okei, nå frister bolle likevel) Men jeg tenker sånn at sjokolade er verdt hver eneste kalori. Det er imidlertid ikke alle søtsaker/desserter/retter som smaker like godt som de burde (mtp kaloriinnhold). Og jeg gjentar; sjokoladepudding. Det er bare ikke vits å spise. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 1. juni 2016 #18 Del Skrevet 1. juni 2016 Iskrem, alltid iskrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 2. juni 2016 #19 Del Skrevet 2. juni 2016 Har ikke noe som heter cheatday hos meg er det helgekos☺ er ikke avhengig av å spise så mye søkt egentlig men hvis jeg gjør det blir det vanligvis no chips/sjokolade/smågodt. Kaker spiser jeg i selskap eller om jeg inviterer til selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå