Gå til innhold

Avhengig av Pepsi Max

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er avhengig av pepis max, kan fint drikke en stor flaske hver dag. Har prøvd å bryte denne uvanen med b,la farris. Det går for en stund og så er det påan igjen.

Noen som har noen tips for å få slutt på avhengigheten?

Anonymkode: ab5f5...f9c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det enkleste tipset: Ikke kjøp brus når du handler.

Ellers: Unn deg én flaske i helga. Drikk vann når du er tørst. Drikk fun light-saft når du vil drikke noe godt i ukedagene.

Anonymkode: 9d257...3a1

• Liker 1
Skrevet

Jeg var ekstremt avhengig, drakk fint et par 1.5 literen pr.dag og ingenting annet. For et par år siden skulle jeg prøve hypnose for noe annet, og ba om å samtidig få hjelp til å prøve å bli kvitt avhengigheten til Pepsi max;) Og jeg har faktisk ikke drukket det siden den gang, liker ikke smaken lengre😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, den brusen skriker etter meg når jeg er i butikken, har jeg ikke den i huset blir jeg faktisk urolig.

Lurer på hva som gjør en så avhengig, må være noe annet enn kun koffein?

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips, den brusen skriker etter meg når jeg er i butikken, har jeg ikke den i huset blir jeg faktisk urolig.

Lurer på hva som gjør en så avhengig, må være noe annet enn kun koffein?

Bare å google, det er et stoff i den som gjør at man blir mer tørst og mer avhengig. Derfor er jeg en stordrikker av alt annet enn Pepsi Max :fnise: Aldri mer, ble bare helt skjelven når jeg ikke fikk i meg mer. 

Anonymkode: c2843...580

AnonymBruker
Skrevet

bytt ut pepsien med farris eller en lettbrus som ikke er av colatypen i første omgang, så kan du gå over til vann senere. Jeg synes det var greitt å ha noe med kullsyre i den første tiden.

Er enig i at det er lett å bli avhengig av pepsi max eller cola light - har vært det selv i lange perioder. Men jeg har og vært røyker, og klart å slutte, og må jo bare si at å slutte med pepsi max er utrolig enkelt.

Jeg sier ikke at du ikke er avhengig, for det er du nok, men det går fort over når du først har sluttet å kjøpe den.

Anonymkode: 1adb0...1c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...