AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Jeg er avhengig av pepis max, kan fint drikke en stor flaske hver dag. Har prøvd å bryte denne uvanen med b,la farris. Det går for en stund og så er det påan igjen. Noen som har noen tips for å få slutt på avhengigheten? Anonymkode: ab5f5...f9c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #2 Skrevet 31. mai 2016 Det enkleste tipset: Ikke kjøp brus når du handler. Ellers: Unn deg én flaske i helga. Drikk vann når du er tørst. Drikk fun light-saft når du vil drikke noe godt i ukedagene. Anonymkode: 9d257...3a1 1
bekka79 Skrevet 31. mai 2016 #3 Skrevet 31. mai 2016 Jeg var ekstremt avhengig, drakk fint et par 1.5 literen pr.dag og ingenting annet. For et par år siden skulle jeg prøve hypnose for noe annet, og ba om å samtidig få hjelp til å prøve å bli kvitt avhengigheten til Pepsi max;) Og jeg har faktisk ikke drukket det siden den gang, liker ikke smaken lengre😅 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #4 Skrevet 31. mai 2016 Takk for tips, den brusen skriker etter meg når jeg er i butikken, har jeg ikke den i huset blir jeg faktisk urolig. Lurer på hva som gjør en så avhengig, må være noe annet enn kun koffein? Anonymkode: ab5f5...f9c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5 Skrevet 31. mai 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips, den brusen skriker etter meg når jeg er i butikken, har jeg ikke den i huset blir jeg faktisk urolig. Lurer på hva som gjør en så avhengig, må være noe annet enn kun koffein? Anonymkode: ab5f5...f9c Bare å google, det er et stoff i den som gjør at man blir mer tørst og mer avhengig. Derfor er jeg en stordrikker av alt annet enn Pepsi Max Aldri mer, ble bare helt skjelven når jeg ikke fikk i meg mer. Anonymkode: c2843...580
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 bytt ut pepsien med farris eller en lettbrus som ikke er av colatypen i første omgang, så kan du gå over til vann senere. Jeg synes det var greitt å ha noe med kullsyre i den første tiden. Er enig i at det er lett å bli avhengig av pepsi max eller cola light - har vært det selv i lange perioder. Men jeg har og vært røyker, og klart å slutte, og må jo bare si at å slutte med pepsi max er utrolig enkelt. Jeg sier ikke at du ikke er avhengig, for det er du nok, men det går fort over når du først har sluttet å kjøpe den. Anonymkode: 1adb0...1c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå