Gjest undrende-- Skrevet 1. november 2004 #1 Skrevet 1. november 2004 Hva skal det bety mon tro? Etter 6 års tett samboerskap hvor "gnisten" ble mindre og mindre, kommunikasjonen nesten opphørte og sexlivet dabbet av, beslutta vi å separere oss og jeg flytta i egen leilighet. Bruddet foregikk i all vennskapelighet, vi har fortsatt å ringe/snakke/treffes jevnlig, et halvt år nå, og vi er nesten like forelsket som da vi møttes!! Når vi møtes har vi det kjempefint, kommuniserer med hverandre igjen og sexlivet blusser opp..Det er kjemperart, fordi jeg trodde det var dødt... Offisielt sier vi at vi har pause, og alle svarer "det er det samme som slutt", men jeg føler meg langt fra ferdig med ham. Og det virker som om han føler det samme. Vet egentlig ikke hva jeg ville spørre om, jeg ville bare lufte det som skjer med oss.. trodde da det ble pause at vi kom til å gli fra hverandre, men jeg føler at vi glir sammen igjen noe jeg er veldig glad for fordi han betyr alt for meg! Ville bare dele historien min med dere
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2004 #2 Skrevet 1. november 2004 Koselig! Noen ganger trenger man bare å bli ristet ut av søvnige vaner man sakte glir inn i. Flytter dere sammen igjen får dere heller være mer påpasselig med å gi tid og energi til forholdet.
Gjest Lompa Skrevet 1. november 2004 #3 Skrevet 1. november 2004 Så flott,da!:-) Dere får ta det pent, føle dere frem om dere kan flytte sammen igjen etterhvert, og hvis det funker, så vær nøye med å unngå det samme gamle mønsteret. Alle har sine ups and downs.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 1. november 2004 #4 Skrevet 1. november 2004 For endel år siden bygde vi om huset, måtte ha praktikantbolig. Det ble en hybelleilighet i kjellern - hvor det aldri har bodd noen praktikant. Fikk barnehageplass likevel. Derfor har vi leid ut leiligheten istedet, noe som har gitt en kjærkommen inntekt. Første som flyttet inn i leiligheten var en jente/dame som hadde fått "nok" av mannen sin. Det ble nok ikke helt som planlagt - for etter 9 måneder flyttet de sammen igjen, skikkelig nyforelsket igjen. Ved annet forsøk gikk det bedre enn ved første for jeg vet at de holder sammen enda og har det bra. Har litt kontakt selv om dette er noen år siden. Barna som skulle ha praktikant er nå hhv 16 og 18 år.
ivanka Skrevet 1. november 2004 #5 Skrevet 1. november 2004 kjenner flere par jeg som ikke fikk forholdet til å fungere når de bodde sammen, flyttet fra hverandre og fant ut at de hadde det fint som kjærester selv om samboerskapet havarerte. så dere er nok ikke SÅ sære. lykke til med hverandre!
LilleBille Skrevet 1. november 2004 #6 Skrevet 1. november 2004 Det er vel ikke for ingenting at særbo er blitt mer og mer vanlig..
Pusen Skrevet 2. november 2004 #7 Skrevet 2. november 2004 Flytte fra hverandre og bare være kjærester istedet....? Det synes jeg lover rimelig dårlig jeg.... Resten av livet ved å bo separat fordi det ikke funker å bo sammen? Vet at jeg får kjeft nå, men det er bare slik jeg mener det. Man får heller ta og være kjærester en stund før man flytter sammen! Altfor mange flytter sammen for tidlig i dag! Blir litt oppgitt jeg.. Spenningen blir jo borte så fort....
kristine* Skrevet 2. november 2004 #8 Skrevet 2. november 2004 reagerte på det jeg og! kjenner du flere ivanka, som bare er gode kjärster nå, men som tidligere har bodd sammen? Da finns det en bedre og enklere verden der ute enn jeg trodde!
Gjest Melissa Gioberti utl. Skrevet 2. november 2004 #9 Skrevet 2. november 2004 Så flott for dere da! Jeg er en stor tilhenger av særboerskap, dvs. vanlige kjærester som bor hver for seg. Det å bo sammen kan drepe enhver form for spenning og glede.
Blomsterenka Skrevet 2. november 2004 #10 Skrevet 2. november 2004 Jeg kjenner også par som har gjort det slutt, men forholdet har glidd over i dette hovedinnlegger beskriver. Per i dag bor de i hver sin leilighet, og tar bare det beste ut av hverandre. Ingen slitasje, med andre ord. Kanskje en ide når det knaker her hjemme også, men her holder det egentlig å prate om å gjøre det slutt, så blir vi nyforelsket igjen to timer etterpå... Men blir jeg singel igjen, vil jeg vurdere særbo dersom jeg kommer i et nytt forhold.
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2004 #11 Skrevet 2. november 2004 Husker også en artikkel om et par som holdt på å skille seg, men istedet delte huset opp i to leiligheter og fortsatte å leve 'sammen' hver for seg på den måten. Det funket visst storveis.
Gjest jo'a Skrevet 2. november 2004 #12 Skrevet 2. november 2004 hørtes ut som drømmen det..gifte seg, for så å dele opp huset..min del og din del. er det særeie da eller? synens folk flytter alt for tidelig sammen jeg. Hører til stadighet som folk som flytter sammen etter 2-3-4 uker..er det rart forholdene ryker og skillsmissestatestikken er så høy?
Gjest Emmeleina Skrevet 3. november 2004 #13 Skrevet 3. november 2004 Hei Det skjedde med meg og min man også. Vi hadde bodd sammen i to år . Det ble "slutt" eller rettere sagt pause. Vi holdt ut den pausen i tre mnd. Da giftet vi oss Nå har vi vært gift i to år neste mandag. Noen ganger må man nesten" miste" det man harfor å finne det .. Den var dyp Lykke til
ivanka Skrevet 3. november 2004 #14 Skrevet 3. november 2004 reagerte på det jeg og! kjenner du flere ivanka' date=' som bare er gode kjärster nå, men som tidligere har bodd sammen? [/quote'] ja, var det ikke det jeg sa da?
kristine* Skrevet 3. november 2004 #15 Skrevet 3. november 2004 :-) Synes bare det hörtes ut som en overdrivelse! men da tok jeg feil. Det var ikke noe negativt i det jeg skrev, virkelig,, men jeg synes bare det höres rart ut at du kjente mange par. Fungerer det for de du kjenner, er det jo ingenting som er bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå