AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Traff en fyr i en annen by (2 timer borte) på lørdag. Vi fikk en skikkelig god tone, flørtet mye og kysset litt. Nå sitter jeg her og er visst skikkelig betatt. Har telefonnummeret og er blitt venner på Facebook. Hva skal jeg gjøre? Sende melding? Vente? Evt. hva skal jeg skrive? Anonymkode: ca5c8...182
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #2 Skrevet 31. mai 2016 Hva vil du? Vil du snakke med han så tar du kontakt. Vil du ikke pga avstand så dropper du det. Anonymkode: 60057...c9c
Metalcharted Skrevet 31. mai 2016 #3 Skrevet 31. mai 2016 Du trenger ikke å gjøre så mye. Ganske enkelt! Du: "Hei:) takk for en hyggelig kveld på lørdag" Han: "Ja det var hyggelig det!, du bor litt langt unna du hehe :)" Du:"hehe ja bla bla bla" Han: " seriøst! bla bla bla" For en mann er det stort hint i seg selv når en dame tar initiativ og sier hei, han vill skjønne raskt at du er hypp viss du flørter mellom linjene! viss han er hypp tar han kontroll og inviterer deg ut eller noe sånt, eller viss du er tøff inviterer du ham til din hjemmebane. Nå vet jeg ikke hvordan han eller du er, så du må egentlig gjøre det på din måte, dette er mitt tips!
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #4 Skrevet 31. mai 2016 7 minutter siden, Metalcharted skrev: Du trenger ikke å gjøre så mye. Ganske enkelt! Du: "Hei:) takk for en hyggelig kveld på lørdag" Han: "Ja det var hyggelig det!, du bor litt langt unna du hehe :)" Du:"hehe ja bla bla bla" Han: " seriøst! bla bla bla" For en mann er det stort hint i seg selv når en dame tar initiativ og sier hei, han vill skjønne raskt at du er hypp viss du flørter mellom linjene! viss han er hypp tar han kontroll og inviterer deg ut eller noe sånt, eller viss du er tøff inviterer du ham til din hjemmebane. Nå vet jeg ikke hvordan han eller du er, så du må egentlig gjøre det på din måte, dette er mitt tips! Takk for svar! Har vært litt bortskjemt i tidligere forhold, hvor det er gutten som har tatt initiativ. Denne gangen har jeg ikke hørt noe, og tenker egentlig at det ikke kan skade å gi det et forsøk. Men vil ikke virke for needy... Snakket litt med ham på søndag, hvor jeg takket for dagen før. Er det innafor å bare si at jeg fortsatt tenker på han, og vil bli bedre kjent? Anonymkode: ca5c8...182
Metalcharted Skrevet 31. mai 2016 #5 Skrevet 31. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Har vært litt bortskjemt i tidligere forhold, hvor det er gutten som har tatt initiativ. Denne gangen har jeg ikke hørt noe, og tenker egentlig at det ikke kan skade å gi det et forsøk. Men vil ikke virke for needy... Snakket litt med ham på søndag, hvor jeg takket for dagen før. Er det innafor å bare si at jeg fortsatt tenker på han, og vil bli bedre kjent? Anonymkode: ca5c8...182 Enten er han ikke interessert eller så er han også bortskjemt med tilbud fra damer. Jeg tenker han her må du nok kjempe for!. Det er annafor å bare spørre om å bli bedre skjent ja! Inviter han til din by! Du har ingenting å tape. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå